Gå til innhold

Stillinger hvor kvinnen er mest aktiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil være litt mer aktiv i senga, så jeg lurer på om dere damer og menn her inne har noen tips til stillinger hvor fruen gjør mye/det meste?

Siden jeg ikke er så fan av å ri, håper jeg på andre forslag enn dette :) Har også litt kne-problemer, så den er veldig upraktisk.

Føler at det bare er den og blowjobs hvor kvinnen gjør mest, men så er jo jeg også en "newbie" i sex :) Så hva vet vel jeg...

Håper å kunne overraske kjæresten med noen nye mooves, så all tips mottas med en stor takk :D

Tar også imot andre tips til hvordan man kan steame akten :blomst:



Anonymous poster hash: 02523...5d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det for det meste mannen som gjør det mest fysiske her inne? : P

Ingen gode tips? :)



Anonymous poster hash: 02523...5d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å glemme å spørre om noe sånt. Kvinner er passive i senga. Kyss ham og la hendene dine vandre. Nyt ham og få ham til å føle seg spesiell og elsket. Knip og pirr han med musa.

Eller så kan du ri. Det er den eneste stillingen hvor dere faktisk må røre på dere mens mannen kan slappe av.

Anonymous poster hash: 66ef6...1bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å glemme å spørre om noe sånt. Kvinner er passive i senga. Kyss ham og la hendene dine vandre. Nyt ham og få ham til å føle seg spesiell og elsket. Knip og pirr han med musa.

Eller så kan du ri. Det er den eneste stillingen hvor dere faktisk må røre på dere mens mannen kan slappe av.

Anonymous poster hash: 66ef6...1bb

Jeg gjør alt dette allerede, men vil "bidra" mer.

Har ikke noe tro på at det ikke er mer jeg ikke kan gjøre. Kanskje du og jeg bare ikke vet nok? :)

Har så lyst til å melde meg på et sexkurs! Tantrisk sex eller noe...

Anonymous poster hash: 02523...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør alt dette allerede, men vil "bidra" mer.

Har ikke noe tro på at det ikke er mer jeg ikke kan gjøre. Kanskje du og jeg bare ikke vet nok? :)

Har så lyst til å melde meg på et sexkurs! Tantrisk sex eller noe...

Anonymous poster hash: 02523...5d0

Et lite tips:

Det er mye lettere å ta en lett samtale med mannen hvor du spør ham om det er noe spesielt han vil du skal gjøre, om det er noe han vil ha mer eller om det er noe han liker spesielt godt. Min erfaring er at sexen blir utrolig mye bedre av det sammenliknet med å spekulere og øve seg på eksotiske turnstillinger. Anbefaler at slike samtaler tas som "pillowtalk" etter dere har hatt sex. Det er ofte enklere å åpne seg da. Det er mulig at dere alt gjør dette, i så fall kan du se bort i fra denne delen av innlegget :).

Ellers kan du jo prøve å ta kontrollen over tempoet i doggy. Personlig er jeg ikke noe fan av dette da jeg kommer ekstremt fort om dama gjør det :P. Vet ikke om dette blir vanskelig pga. kneproblemene da.

Anonymous poster hash: c9fbd...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare ei stilling der dama gjør noe som helst og det er på topp.:P Derfor krever jeg sex i den stillingen i løpet av et samleie. Er tross alt likestilling.;) Skal ikke gjøre all jobben alene.:)

Anonymous poster hash: 077ab...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare ei stilling der dama gjør noe som helst og det er på topp. :P Derfor krever jeg sex i den stillingen i løpet av et samleie. Er tross alt likestilling. ;) Skal ikke gjøre all jobben alene. :)

Anonymous poster hash: 077ab...06e

Greit at mannen ikke skal gjøre alt arbeide, men en som krever at jenta skal være på topp hver gang på trass er turn off.

Som om sex er slitsomt for deg og du egentlig ikke har lyst med mindre du kan slappe av?

Anonymous poster hash: 39441...2f6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er fin:

Du ligger med knærne opp og føttene i madrassen som du skulle ta situps,
han er over deg men holder seg oppe med armene sine som i misjonær,
men i stedet for at han er den som beveger seg inn og ut av deg så står han helt stille
og du er den som løfter ditt underliv opp fra madrassen (nakken og føttene som holder deg oppe) og beveger deg ut og inn på pikken hans. Du rett og slett hipthruster på han (du kan google det for å se treningsøvelsen som heter det) Stor sukess og skikkelig digg for deg selv også siden begge får lettere tilgang til klitoris på den måten samtidig som han er inni deg ;D



Anonymous poster hash: 5fbc8...691
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er fin:

Du ligger med knærne opp og føttene i madrassen som du skulle ta situps,

han er over deg men holder seg oppe med armene sine som i misjonær,

men i stedet for at han er den som beveger seg inn og ut av deg så står han helt stille

og du er den som løfter ditt underliv opp fra madrassen (nakken og føttene som holder deg oppe) og beveger deg ut og inn på pikken hans. Du rett og slett hipthruster på han (du kan google det for å se treningsøvelsen som heter det) Stor sukess og skikkelig digg for deg selv også siden begge får lettere tilgang til klitoris på den måten samtidig som han er inni deg ;D

Anonymous poster hash: 5fbc8...691

Dette har jeg faktisk gjort!

I mange av stillingene der han vanligvis er den aktive, gjør jeg de samme bevegelsene som han. Det hender at han stopper og lar meg gjøre det alene, så tror ikke han har noe imot det :) Men det er litt upraktisk og knøvlete :P

Dessuten er ikke jeg i like god form som han. Haha

Men takk for tips! :D Det er jo bare å være kreativ, så setter pris på innspill : )

Anonymous poster hash: 02523...5d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Kvinnen kan være aktiv i alle stillinger. I skje, bakfra, sidelengs, misjonær. Alt han trenger å gjøre er å være i ro mens du gjør bevegelsene. Å si at kvinnen kun kan bevege seg og jobbe i ridestillingen er bare tullprat :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen kan være aktiv i alle stillinger. I skje, bakfra, sidelengs, misjonær. Alt han trenger å gjøre er å være i ro mens du gjør bevegelsene. Å si at kvinnen kun kan bevege seg og jobbe i ridestillingen er bare tullprat :)

Enig 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at mannen ikke skal gjøre alt arbeide, men en som krever at jenta skal være på topp hver gang på trass er turn off.

Som om sex er slitsomt for deg og du egentlig ikke har lyst med mindre du kan slappe av?

Anonymous poster hash: 39441...2f6

Bitter fordi jeg krever at dama skal gjøre litt av jobben? Jeg dumper damer som ikke gidder å delta i sexen. Liker å variere stillinger så jeg gjør uansett 80-90% av jobben. Hva syns du om det??

Anonymous poster hash: 077ab...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Du kan da være aktiv i så godt som alle stillinger? Om jeg synes det blir for tamt kjører jeg bare på selv, er bare å bevege på skrotten og finne ut hva som funker. Ellers kan man alltids kysse, slikke, ta på ham generelt, prøve med dirty talk eller noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bitter fordi jeg krever at dama skal gjøre litt av jobben? Jeg dumper damer som ikke gidder å delta i sexen. Liker å variere stillinger så jeg gjør uansett 80-90% av jobben. Hva syns du om det??

Anonymous poster hash: 077ab...06e

Tror den prosentregninga di synker betraktelig om du teller med all jobben kvinner må gjøre som konsekvens av sex, foreksempel det å gå gravid. Eller å ha menstruasjon.

Anonymous poster hash: 5fbc8...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ri han selv om du har kneproblemer. Du on top bare at du ligger endten fremover eller mer bakover, du som har vondt får nesten bare prøve forskjellige posisjoner å se om noe fungerer. Bra at du vil være mer aktiv å hjelpe din mann! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan man alltids kysse, slikke, ta på ham generelt, prøve med dirty talk eller noe.

Hvor på kroppen kan man ta på han og kysse/slikke mens man har sex? Jeg sliter med å finne ut av dette. Har hatt mye sex men bruker armer og munn lite fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!

Anonymous poster hash: 5fbc8...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror den prosentregninga di synker betraktelig om du teller med all jobben kvinner må gjøre som konsekvens av sex, foreksempel det å gå gravid. Eller å ha menstruasjon.

Anonymous poster hash: 5fbc8...691

HerreGUD. Du er ikke helt god i hodet. Det er snakk om selve sexen her, ikke konsekvensene av det. Prosentregninga hans er jo ganske korrekt om man regner med å stå for arbeidet i 4 av 5 sex stillinger. Eller skal du dra inn argument for at han gjør mindre arbeid under sexen fordi kvinnen gjør mer husarbeid i snitt? LOL

Anonymous poster hash: 66ef6...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caress

Hvor på kroppen kan man ta på han og kysse/slikke mens man har sex? Jeg sliter med å finne ut av dette. Har hatt mye sex men bruker armer og munn lite fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre!

Anonymous poster hash: 5fbc8...691

Overalt! Jeg går gjerne etter halsen og ansiktet, men det er ofte at de er utilgjengelige, og da går jeg gjerne på armer, bryst, skuldre, egentlig hvor som helst jeg kan rekke tunga mi.

Et råd er å ikke være redd for å se teit ut. Fyren kommer til å synes du ser dritsexy ut uansett, om han da ser deg. Bruk masse spytt, stor tunge, store kyss, bare nyt hvordan huden hans føles og smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillinger der kvinnen er mest aktiv? Sekretær eller vaskedame, f.eks.



Anonymous poster hash: 32d75...0fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil så gjerne lære nye ting i senga! Triks og nye stillinger!

Du kan ri han selv om du har kneproblemer. Du on top bare at du ligger endten fremover eller mer bakover, du som har vondt får nesten bare prøve forskjellige posisjoner å se om noe fungerer. Bra at du vil være mer aktiv å hjelpe din mann! :D

Det er bare det at når knærne er litt bøyd mens jeg er i bevegelse, knirker det noe SINNSYKT. Utrolig usexy :P Så vil gjerne unngå stillinger som krever bøyde knær i bevegelse :)



Anonymous poster hash: 02523...5d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...