Gå til innhold

Liker du bacon? Avstemning

72 stemmer

1. 1. Liker du bacon?

• Ja
      57
    • Nei
      15
    • Vet ikke
      0

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja? Nei? Vet ikke?

Anonymous poster hash: 098ef...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som ikke liker bacon?

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det. Bacon er kjempegodt, men jeg har det bare to ganger i året uansett.

Jeg trenger en morgenglad matlager i huset mitt. Komme til ferdig bacon-frokost regelmessig hadde vært noe. :jepp:

Skrevet

Bacon er min guilty pleasure.

AnonymBruker
Skrevet

Bacon er godt til sitt bruk.

Fint å bruke i retter sammen med grønnsaker for å lage smak, feks supper, pastasaus eller i salater.

Sprøstekt bacon sammen med annet stekt kjøtt og diverse grønnsaksgarnityr i hjemmelagde høye sandwicher er også smaskens.

Det jeg imiderltid er mindre begeistret for er bacon i kombinasjon med fisk og annen sjømat. Der blir den røkte og salte smaken for overveldende og dominerende.

Anonymous poster hash: 1c731...89b
AnonymBruker
Skrevet

Jepp :)

Anonymous poster hash: 4a8ff...4a8
Skrevet

Bacon :strix:

Gjest Ennasus
Skrevet

Nei.

Likte det veldig godt når jeg var liten, men nå syntes jeg ikek det er noe godt i det hele tatt! Syntes det er helt oppskrytt :P

Gjest Lille-pus
Skrevet

Skikkelig bacon er bare snadder.

Tørrsaltet, vamrøkt, modnet i en 2 ukers tid og uten svor, - det er godt :spise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

eeeelsker bacon :sikle:

Anonymous poster hash: 08d15...275
Gjest Belle âme
Skrevet

Nei, eg kan virkelig ikkje fordra det 😂

AnonymBruker
Skrevet

NEI! Blir kvalm av det. Ingen som forstår det, har fått mange reaksjoner på det faktisk. Og jeg er ikke muslim ;P mangen som spøker om det

Anonymous poster hash: 36ea8...bbf
AnonymBruker
Skrevet

Vokst opp med brent kystbacon dynket i fettet fra panna som tilbehør til pannekaker, ikke særlig godt, men det gikk da ned. Så ble jeg vegetarianer, og har aldri forstått denne "I love bacon" greia på 9gag osv.. :P

Men i voksen alder har jeg sett at bacon ikke bare er bacon, og jeg kan jo forstå at de tynne røkte skivene sannsynligvis smaker godt.

Meeen nei, jeg liker ikke bacon :P

Anonymous poster hash: 8a805...ba2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg liker bacon, og har alltid minst en pakke i kjøleskapet. Bruker det bl.a. til egg, pasta (carbonara), pannekaker, potetball, torsk, dadler, hamburger, og pølser.

Anonymous poster hash: 96709...efd
Skrevet

Elsker bacon.

L2nyKF2.png?1

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg liker ikke bacon.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...