AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg lurer virkelig på dette. Hvorfor ønsker så mange av dere å gå ned i vekt? Hvorfor prøver dere ikke heller å se bra ut? Grunnen til at jeg ikke forstår dette er at damer vanligvis er opptatt av å se bra ut, så hvorfor gjelder ikke det kroppen. Jeg har aldri hørt noen, hverken menn eller kvinner, omtale andre damer som "for tunge". For tykke ja, men ikke for tunge. Bildet under indikerer hvor latterlig vekt er som parameter. Kast badevekta og få heller en attraktiv kropp! Anonymous poster hash: 5d65d...b08 6
Gjest earlgrey Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Handler vel bare om å være selvsikker. Jeg kan variere mellom +/- 3 kg fra måned til måned, og merker selv at jeg trives bedre når jeg er tynnere men tror det har mye med kroppsbygning å gjøre, hvis jeg legger på meg et gram får jeg det i ansiktet først og ser ut som en ballong... Ikke pent.. Men det beste er jo å ha en trent og sunn kropp, skal jo leve med den i omtrent 100 år så viktig og ta vare på seg selv
Susan Sto Helit Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Fordi vekt er en konkret og håndfast måte å måle fremgang på? De fleste av oss er vel større enn vi liker å være, og ønsker å endre livsstil for å se bedre ut, og føle oss bedre. Men for å se at det vi gjør for å komme dit er riktig, så må vi måle fremgang. Og da er vekt og BMI gode verktøy på veien. Har du forslag til bedre måter å måle fremgangen på? Bildene dine illustrerer kun små forskjeller, og for mange av oss er det jo snakk om å gå fra overvekt til normalvekt. Og så får evt. Stram mage og fitness komme etterpå, om man ønsker det.
Silfen Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 . Kast badevekta og få heller en attraktiv kropp! Anonymous poster hash: 5d65d...b08 Attraktiv for hvem? Deg? Naboen? MAnnen man liker? Hvem, egentlig? Når alle har ulike preferanser, om noen enn mer mainstreame enn andre, hvem er det da man skal tilfredsstille for å få denne attraktive kroppen?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #5 Skrevet 11. april 2015 Fordi vekt er en konkret og håndfast måte å måle fremgang på? De fleste av oss er vel større enn vi liker å være, og ønsker å endre livsstil for å se bedre ut, og føle oss bedre. Men for å se at det vi gjør for å komme dit er riktig, så må vi måle fremgang. Og da er vekt og BMI gode verktøy på veien.Har du forslag til bedre måter å måle fremgangen på? Bildene dine illustrerer kun små forskjeller, og for mange av oss er det jo snakk om å gå fra overvekt til normalvekt. Og så får evt. Stram mage og fitness komme etterpå, om man ønsker det. Jeg mener dette er bedre måter: - Måling av fettprosent - Måling av styrke - Måling av tiden brukt for en gitt distanse Anonymous poster hash: 5d65d...b08 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Attraktiv for hvem? Deg? Naboen? MAnnen man liker? Hvem, egentlig? Når alle har ulike preferanser, om noen enn mer mainstreame enn andre, hvem er det da man skal tilfredsstille for å få denne attraktive kroppen? Jeg er ganske sikker på at de fleste som ønsker å gå ned i vekt egentlig vil bli tynnere og strammere. Hva tror du? Anonymous poster hash: 5d65d...b08 3
Gjest Gjest_Idja Skrevet 11. april 2015 #7 Skrevet 11. april 2015 Fordi jeg veier nesten 80 kg og kan ikke få idealkroppen min så lenge jeg veier 80 kg. Bildet du viser er av ei som ikke var overvektig i utgangspunktet - selvfølgelig trengte ikke hun å fokusere på vektNEDgang for å få finere kropp. Men vi som er overvektige må det. Jeg kunne så klart målt fettprosent i stedet, men det er enklere å veie seg. 5
Silfen Skrevet 11. april 2015 #8 Skrevet 11. april 2015 Jeg er ganske sikker på at de fleste som ønsker å gå ned i vekt egentlig vil bli tynnere og strammere. Hva tror du?Anonymous poster hash: 5d65d...b08 Hva med å svare på spørsmålet?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #9 Skrevet 11. april 2015 Attraktiv for hvem? Deg? Naboen? MAnnen man liker? Hvem, egentlig? Når alle har ulike preferanser, om noen enn mer mainstreame enn andre, hvem er det da man skal tilfredsstille for å få denne attraktive kroppen? Jeg er ganske sikker på at de fleste som ønsker å gå ned i vekt egentlig vil bli tynnere og strammere. Hva tror du? Anonymous poster hash: 5d65d...b08 Hva med å svare på spørsmålet? Hvordan i huleste skal jeg vite hvem TS ønsker å være attraktiv for?? Anonymous poster hash: 5d65d...b08 2
WubWub Skrevet 11. april 2015 #11 Skrevet 11. april 2015 Attraktiv for hvem? Deg? Naboen? MAnnen man liker? Hvem, egentlig? Når alle har ulike preferanser, om noen enn mer mainstreame enn andre, hvem er det da man skal tilfredsstille for å få denne attraktive kroppen? Å ha en trent eller normalvektig kropp gir velvære og selvtillit. Så først og fremst tenker jeg folk bør trene eller slanke seg for sin egen del for å høste gevinster både psykisk og fysisk helsemessig. Det er få om noen overvektige som trives med å se seg selv i speilet når fettet og valkene buler ut. Om man ikke trives i sin egen kropp så kan man faktisk blir deprimert og usikker på seg selv. 2
WubWub Skrevet 11. april 2015 #12 Skrevet 11. april 2015 Så hold kjeft da om du ikke kan svare. Det her er et diskusjons fora, ikke et gestapo avhør. Folk svarer på det de vil, respekter det. Unødvendig å falle til det lavmålet og bli stygg i kjeften som en liten trassig unge 2
Silfen Skrevet 11. april 2015 #13 Skrevet 11. april 2015 Å ha en trent eller normalvektig kropp gir velvære og selvtillit. Så først og fremst tenker jeg folk bør trene eller slanke seg for sin egen del for å høste gevinster både psykisk og fysisk helsemessig. Det er få om noen overvektige som trives med å se seg selv i speilet når fettet og valkene buler ut. Om man ikke trives i sin egen kropp så kan man faktisk blir deprimert og usikker på seg selv. Det er ikke snakk om overvekt her. Get a grip!
WubWub Skrevet 11. april 2015 #14 Skrevet 11. april 2015 Det er ikke snakk om overvekt her. Get a grip! Tenkte mer på deg jeg, siden det var deg jeg svarte. Haha
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #15 Skrevet 11. april 2015 Så hold kjeft da om du ikke kan svare. Mennesker har ikke så ulikt syn på hva som er attraktivt som du narrer deg selv til å tro. Anonymous poster hash: 5d65d...b08 3
Silfen Skrevet 11. april 2015 #16 Skrevet 11. april 2015 Tenkte mer på deg jeg, siden det var deg jeg svarte. Haha Ja, mine kilo er sikkert heeeeeeelt utslagsgivende ...
WubWub Skrevet 11. april 2015 #17 Skrevet 11. april 2015 Mennesker har ikke så ulikt syn på hva som er attraktivt som du narrer deg selv til å tro. Anonymous poster hash: 5d65d...b08 Du har rett i det. Studier viser at de trekkene mennesker ser på som skjønnhet eller attraktive er universalt som gjelder også i de fleste kulturer. Såklart er det noen avvik som har litt andre preferanser, men i snitt har de fleste samme syn på attraksjon 1
WubWub Skrevet 11. april 2015 #18 Skrevet 11. april 2015 (endret) Ja, mine kilo er sikkert heeeeeeelt utslagsgivende ... Skjønner. Derfor du er så bitter og sur på folk hele tiden? Endret 11. april 2015 av WubWub 3
WubWub Skrevet 11. april 2015 #20 Skrevet 11. april 2015 Bare på deg, wub, og andre nepskrell. Neh, sett du langer ut mot alt og alle i bildene trådene om du ikke får rosen du krever på bildene du legger ut. Bitterfitte haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå