AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg er ei jente på 20 år som ønsker å starte en innsamlingsaksjon for å hjelpe barn med kreft. Hvordan går man frem?Anonymous poster hash: b3296...898
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Er det ikke lotterisystemet du må henvende deg til mon tro. Det er strenger regler for innsamlingsaksjoner. Det finnes allerede flere organisasjoner som samler inn til kreftrammede her i Norge. Hva ska du samle inn til de for og hjelpe? Det er ikke bare å gå med en bøsse på dørene. Anonymous poster hash: 5a421...829
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå