Gå til innhold

Forstopoelse av og på.. Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier: jeg plages med en slags forstoppelse. Det virker som om tarmen ikke blir helt tømt.

I tillegg har jeg plutselig fått luftsmerter i skulderen av all luften som bobler rundt der inne.

Har slitt med mye luft i magen og denne merkelige forstoppelsen i ca to mnd.

(Forstoppelser har det vært ofte siden jeg fødte barn nr. 2 for 1 år siden. = hemoroider).

Så, tenkte å prøve Duphalac, men ser at det kan gi luft i magen, og akkurat det trenger jeg ikke mer av... Har dere noen tips?

Vann drikker jeg mye av, er i bevegelse, svisker er prøvd, og alskens frø....

Anonymous poster hash: 936cd...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du føler at tarmen ikke blir helt tømt så kan det jo være snakk om at det er noe som blokkerer der.

Forsøkt maltekstrakt? (Google it).

Men tror jeg heller ville tatt kontakt med fastlegen om virkelig ingenting hjelper.

Anonymous poster hash: 9e9de...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som overskriften sier: jeg plages med en slags forstoppelse. Det virker som om tarmen ikke blir helt tømt.

I tillegg har jeg plutselig fått luftsmerter i skulderen av all luften som bobler rundt der inne.

Har slitt med mye luft i magen og denne merkelige forstoppelsen i ca to mnd.

(Forstoppelser har det vært ofte siden jeg fødte barn nr. 2 for 1 år siden. = hemoroider).

Så, tenkte å prøve Duphalac, men ser at det kan gi luft i magen, og akkurat det trenger jeg ikke mer av... Har dere noen tips?

Vann drikker jeg mye av, er i bevegelse, svisker er prøvd, og alskens frø....Anonymous poster hash: 936cd...dab

Luftsmerter i skulderen...?

Hvorfor kontakter du ikke lege i stedet for å prøve alt mulig rart på egenhånd? Og når luftsmertene og forstoppelsen har begynt å gå utover skulderen, ja da er det på tide og gjøre noe :ler:...

Anonymous poster hash: 789b7...534

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftsmerter i skulderen...?

Hvorfor kontakter du ikke lege i stedet for å prøve alt mulig rart på egenhånd? Og når luftsmertene og forstoppelsen har begynt å gå utover skulderen, ja da er det på tide og gjøre noe :ler:...

Anonymous poster hash: 789b7...534

Det er helt vanlig å kjenne smerter i skulderen ved luft i magen. Det kalles referred pain.

Anonymous poster hash: 222ca...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du føler at tarmen ikke blir helt tømt så kan det jo være snakk om at det er noe som blokkerer der.

Forsøkt maltekstrakt? (Google it).

Men tror jeg heller ville tatt kontakt med fastlegen om virkelig ingenting hjelper.

Anonymous poster hash: 9e9de...7d7

Kanskje det er noen hemoroider i vegen... Haha.

Maltekstrakt har vi i skapet. Det skal jeg prøve. Takk :)

Anonymous poster hash: 936cd...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftsmerter i skulderen...?

Hvorfor kontakter du ikke lege i stedet for å prøve alt mulig rart på egenhånd? Og når luftsmertene og forstoppelsen har begynt å gå utover skulderen, ja da er det på tide og gjøre noe :ler:...

Anonymous poster hash: 789b7...534

Det er ikke tull. Kjennes ut som "sting".

Alt mulig rart? Dette er jo ting som blr prøves ut før lege kontaktes. Er ikke noe vits i å fly til legen, når dette er rådene han kommer med uansett.

Og nå spørr jeg bare om tips og råd :)

Anonymous poster hash: 936cd...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laktulose. Ellers vil banan få fart på sakene.



Anonymous poster hash: 84ac3...c9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...