AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Jeg har gått på Diane i ca. 3 mnd., og jeg har ikke merket noen forbedringer på huden. Dere som har gått på Diane, hvor lang tid tok det før du ble bedre? Hvor lang tid bør jeg gi pillene før jeg slutter? Vil ikke ta dem hvis det er forgjeves (pga. hormoninnholdet). Anonymous poster hash: 9f753...b44
Colorama Skrevet 13. april 2015 #2 Skrevet 13. april 2015 Jeg har ikke gått på Diane spesifikt, men Yasmin, og jeg merket forbedring etter tre mnd ca. Kanskje du kan vente litt til? Du kan jo også ringe legen for å spørre.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Fra 3 mnd til opptil ett år Anonymous poster hash: c8064...8e6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #4 Skrevet 13. april 2015 Puppene vil vel starte å komme frem ettersom matlysten øker. Selve prevansjonseffekten vet jeg ikke når inntreffer. Anonymous poster hash: 6d8dd...f18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 Hos meg ble huden gradvis bedre etter rundt 3 mnd Anonymous poster hash: 414ed...d32 1
Colorama Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Puppene vil vel starte å komme frem ettersom matlysten øker. Selve prevansjonseffekten vet jeg ikke når inntreffer. Anonymous poster hash: 6d8dd...f18 Hva?
moamoa Skrevet 13. april 2015 #7 Skrevet 13. april 2015 For meg tok det ca. 5-6 mnd før huden ble bra, de mnd før fikk jeg det verste utbruddene jeg noengang har hatt... Nå har jeg seponert diane fordi jeg ikke trives med bivirkningene og forbereder meg på at huden vil bli et mareritt igjen..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå