Gå til innhold

Selge brukt barnevogn, pris?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hos vanlige fargehandlere får man jo kjøpt et middel som fjerner blåmann/mugg. Vask med det og du skal se kalesjen blir god som ny igjen.

Anonymous poster hash: 158c0...e11

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også vogn der det var bittelitt blåmann i kalesjen til førstemann. Hadde jeg visst at det var helseskadelig ville jeg jo ikke solgt en med mugg til andre. Jeg har også googlet en del, og jeg kommer til å bruke det som brukes kan og prøve å fjerne det, få vogna på service, så får det bli opp til de om de ønsker å kjøpe eller ikke :)

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg hadde også vogn der det var bittelitt blåmann i kalesjen til førstemann. Hadde jeg visst at det var helseskadelig ville jeg jo ikke solgt en med mugg til andre. Jeg har også googlet en del, og jeg kommer til å bruke det som brukes kan og prøve å fjerne det, få vogna på service, så får det bli opp til de om de ønsker å kjøpe eller ikke :)

Men regn også om det lønner seg. Hvor mye skal reparasjon og service koste? Hvor mye sitter du igjen etter de ekstra utgiftene er trukket fra? Hva om du bruker mer penger og må kaste vogna allikevel?

Hvis du velger å ikke selge vogna, så ville jeg sett på Finn om det er et marked for delene (hjul, håndtak osv.) Kanskje du kan få i hvert fall noe for vogna da.

Skrevet

Vel, jeg tenker at da vil jeg heller beholde den selv :-) Jeg ser at det kan bli lite lønnsomt, men da får det heller være. Kanskje, en vakker dag så får jeg en til. Det jeg også tenkte på, er at jeg har en voksipose som er fin og hel som de kan få med. Jeg har og masse masse fint babytøy, så mye at det flyter over. Det må jeg likevel kvitte meg med. Hvis jeg lager en kjempefin pakke i tillegg til vogna så må det vel være mulig å komme i pluss, hvertfall :)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg tenker at da vil jeg heller beholde den selv :-) Jeg ser at det kan bli lite lønnsomt, men da får det heller være. Kanskje, en vakker dag så får jeg en til. Det jeg også tenkte på, er at jeg har en voksipose som er fin og hel som de kan få med. Jeg har og masse masse fint babytøy, så mye at det flyter over. Det må jeg likevel kvitte meg med. Hvis jeg lager en kjempefin pakke i tillegg til vogna så må det vel være mulig å komme i pluss, hvertfall :)

Hvor mye tenkte du å ta for den "pakken" da?

Anonymous poster hash: 89f86...480

Skrevet

Aner ikke. Først må jeg nesten se på hva det vil koste å få vognen fikset. Jeg kommer til å spille med åpne kort hele veien. Jeg har informert dem om soppen og at jeg skal prøve å få det bort, og det sa de var ok. Pris kommer jo helt an på innholdet i pakken :-)

Skrevet

Hos vanlige fargehandlere får man jo kjøpt et middel som fjerner blåmann/mugg. Vask med det og du skal se kalesjen blir god som ny igjen.

Anonymous poster hash: 158c0...e11

Godt det ikke bare er halshuggere her inne. Takk for tips, mulig det var det middelet jeg kom over igår? Heter ship shape, og ut fra omtalelsene ser det veldig lovende ut :D

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne at folk er så himla hysteriske for mugg.

Er dere klar over hvor mye muggsoppsporer som befinners seg i lufta ute?

Anonymous poster hash: 31ebd...1c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har lånt bort vogna og de har ødelagt den så burde de jo erstatte den delen som er ødelagt? Bagdelen kan du jo fortsatt bruke

Anonymous poster hash: a5064...a08

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne at folk er så himla hysteriske for mugg.

Er dere klar over hvor mye muggsoppsporer som befinners seg i lufta ute?

Anonymous poster hash: 31ebd...1c3

Greit å begrense eksponeringen for muggsopp eller?

Anonymous poster hash: 07272...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vennina mi fikk byttet stoffet i kallesjen på hennes emmaljunga på babymiljø i stavanger. Syns og huske at hun betalte under 500 for det. Resten av sportsdelen bør vaskes etter vaskeanvisning, gjerne først med vaskemiddel beregnet på blåmann

Anonymous poster hash: fd77f...0a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...