Gå til innhold

Publisere "sann" erotisk novelle?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av JulieJohansen93
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke lest hele historien din, men tenkte bare å påpeke at du ikke "hadde godt hele dagen og gruet deg... " ;)

Ellers kan du sende historien enten til Cupido eller publisere den på Erotikknett.no

...håper det er greit at jeg kommenterer en ting til... hvis du ikke vet om du har gjort noe bra eller galt... hvorfor er du helt sikker på at du kommer til å gjøre det igjen?

Anonymous poster hash: 1b346...e0c
AnonymBruker
Skrevet

Her var det temmelig mange språkfeil. Rent litterært er det nokså klumsete skrevet. Mye informasjon er helt unødvendig, for eksempel alle fagene og stedene folk kommer fra. De hjelper ikke leseren til å danne seg et bilde av karakterene. Det er også en del veldig unødvendige repetisjoner, som "en av motorsyklistene som sitter på en av motorsyklene tuter". Andre beskrivelser sier i grunnen ingen ting, som "strammet grepet på en kosete måte". Sånn som det er nå, er det ikke så veldig opphissende lesing. Et kjent ordtak sier at "just because it happened to you doesn't make it interesting". Problemet med å skrive om virkelige hendelser er at man tror at de taler for seg selv som spennende, triste, fornøyelige osv. fordi man selv har opplevd dem.

Innholdet er ikke dårlig, og det kan godt hende at Cupido er interessert hvis du går gjennom teksten på nytt.

Anonymous poster hash: 63b1f...d50
  • Liker 5
Skrevet

Dette gadd jeg ærlig talt ikke å lese videre på når jeg så hvor langt det var.

Skolestil for tenåringer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trine, hvorfor forteller du hele verden at vi hadde sex? Faen altså

Anonymous poster hash: 0f327...c52
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...