AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Kanskje et dumt spørsmål men jeg lurer allikevel. Hva er normal mengde utflod og hvilke utseende og lukt skal den ha? Hvis man har for mye utflod hva kan være årsaken? Leger bruker relative begrep som "litt er normalt", "mengden varierer i ulike stadier i syklusen" og "føler du at du har normal mengde selv?" Men hvor ligger "normalen"? Jeg har da ingenting andres mengder å vurdere det opp i mot. For å vurdere om det er mye eller lite. Hvor i syklusen er det normalt å ha mer utflod? ( før mensen kanskje) Når bør man vurdere om det kan være noe mer enn "litt utflod"? Det finnes jo flere "selvhjelps kit" på apoteket kan noen av dem være aktuelle? Så fortell meg kvinneguidere, hva er ca fasiten? Anonymous poster hash: 89a99...d09
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Jeg har mye utflod, alltid hatt det. Har litt mer fyldigere konsistens rundt EL Bruker truseinnlegg daglig. Dette er da helt normalt for MEG Anonymous poster hash: 334b2...99f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Jeg har minimalt, noen få dråper om dagen. Det er normalt for meg. Men det er naturlig at utfloden varierer i mengde fra person til person. Om den har endret seg i mende, farge, konsistens eller lukter vondt, så bør man undersøke det. Den skal være blank/hvitlig.Anonymous poster hash: 3e86e...ba1
Minya Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Alt fra så godt som ingenting til en dl daglig er helt normalt. Under eggløsning kan utflodsmengden øke til det dobbelte, enda mer om man er kåt.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #5 Skrevet 13. april 2015 min utflod rommer ca 5 spiseskjeer pr. dag. ja jeg har målt. med dl måler. Anonymous poster hash: 39dae...1a7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #6 Skrevet 13. april 2015 Har daglig ganske stor flekk i trusa og tørker av og til av i trusa samtidig når jeg er på do om det er nytt/vått det som ligger der men som regel er det tørka allerede. Bruker ikke truseinnlegg men burde kanskje gjort det. Har ihvertfall byttet fra svart truse til hvit truse jo eldre jeg ble, siden i sort truse syns det jo veldig godt!!!! Under eggløsning har jeg en del, da kan jeg kjenne det "drypper/renner" en gang eller to gjennom dagen slik det kjennes ut når man har mensen. Anonymous poster hash: 3474a...34a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #7 Skrevet 14. april 2015 Dette har jeg også lurt endel på. Synes jeg plutselig har fått veldig masse. Kanskje man bør undersøke det da? Anonymous poster hash: b0504...e5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå