Gå til innhold

Sår i munnen


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

For ca 6 uker siden fikk jeg et lite sår på innsiden av munnen, som ble betent og fylte seg med en slimete væske. Etter en stund sprakk denne "bobblen", og det så ut til at såret ville gro. Men såret ble betent igjen, og nå har dette skjedd fem ganger, og såret er fortsatt der.

Såret er mer rødt en hvitt, og det gjør ikke vondt i det hele tatt.

Har tatt blodprøver hos legen og venter på svar, men tenkte å høre her om noen har vært borte i noe lignende? Finner liksom ikke noe på nett som ser helt ut som dette....

Takk for svar!



Anonymous poster hash: 812c0...34d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd å skylle munnen med Corsodyl morgen og kveld i 6-7 dager?



Anonymous poster hash: 547b8...836
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte med det idag så får vi se om det virker....



Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker
Skrevet

Det kalles after. Gå på apoteket og kjøp Aftamed eller Oralmedic.

Anonymous poster hash: 26cb7...fab

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke after. Mitt sår ser helt anderledes ut, og gjør ikke vondt.



Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker
Skrevet

Sopp?

Anonymous poster hash: 51c0f...1b1

AnonymBruker
Skrevet

Legen mente det ikke var sopp heller. Han hadde ikke sett noe ligndene før egentlig...



Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker
Skrevet

Mye syreinnhold i det du drikker og spiser?



Anonymous poster hash: 55a0b...d7f
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke tror jeg. Har du opplevd å få sår i munnen av det?

Så ut til at såret ble bedre ved bruk av munnskyllevannet, men våknet igjen idag med ny infeksjon (en rødlig bobble fylt med blod og slim).

Skal til legen igjen imorgen så får se hva han sier.



Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte bare å oppdatere her itilfellet noen skulle oppleve noe liknedne senere. Såret er altså en helt ufarlig syste som nå skal skjæres bort :)



Anonymous poster hash: 812c0...34d
Skrevet

Slutt å bruk tannkrem med såpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...