AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Hei! For ca 6 uker siden fikk jeg et lite sår på innsiden av munnen, som ble betent og fylte seg med en slimete væske. Etter en stund sprakk denne "bobblen", og det så ut til at såret ville gro. Men såret ble betent igjen, og nå har dette skjedd fem ganger, og såret er fortsatt der. Såret er mer rødt en hvitt, og det gjør ikke vondt i det hele tatt. Har tatt blodprøver hos legen og venter på svar, men tenkte å høre her om noen har vært borte i noe lignende? Finner liksom ikke noe på nett som ser helt ut som dette.... Takk for svar! Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Prøvd å skylle munnen med Corsodyl morgen og kveld i 6-7 dager? Anonymous poster hash: 547b8...836
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #3 Skrevet 10. april 2015 Jeg begynte med det idag så får vi se om det virker.... Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #4 Skrevet 10. april 2015 Det kalles after. Gå på apoteket og kjøp Aftamed eller Oralmedic. Anonymous poster hash: 26cb7...fab
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #5 Skrevet 10. april 2015 Nei, det er ikke after. Mitt sår ser helt anderledes ut, og gjør ikke vondt. Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #6 Skrevet 11. april 2015 Sopp?Anonymous poster hash: 51c0f...1b1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #7 Skrevet 12. april 2015 Legen mente det ikke var sopp heller. Han hadde ikke sett noe ligndene før egentlig... Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #8 Skrevet 13. april 2015 Mye syreinnhold i det du drikker og spiser? Anonymous poster hash: 55a0b...d7f
AnonymBruker Skrevet 15. april 2015 #9 Skrevet 15. april 2015 Egentlig ikke tror jeg. Har du opplevd å få sår i munnen av det? Så ut til at såret ble bedre ved bruk av munnskyllevannet, men våknet igjen idag med ny infeksjon (en rødlig bobble fylt med blod og slim). Skal til legen igjen imorgen så får se hva han sier. Anonymous poster hash: 812c0...34d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2015 #10 Skrevet 20. april 2015 Tenkte bare å oppdatere her itilfellet noen skulle oppleve noe liknedne senere. Såret er altså en helt ufarlig syste som nå skal skjæres bort Anonymous poster hash: 812c0...34d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå