AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #21 Skrevet 10. april 2015 Hæhææ. Nettopp skjedd meg: Match på tinder, utveksler omsider telefonnummer, hun kjører det gjennom 1881 og forsikrer fullt navn, og så er det rett på google, med skattelista fra 2009. "Du tjener bra." Og? Anonymous poster hash: db8af...a31
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #22 Skrevet 10. april 2015 Har vært fattig og nei penger betyr ingen ting. Og nei jeg sjekker heller ikke hva en evnt date tjener. Foretrekker nøkternhet uansett.Anonymous poster hash: c5202...935 Da var du aldri fattig nok. Beklager, men det er kun når man har nok penger til dekke basale behov at man kan si at de ikke betyr noe. Det betyr ikke at jeg mener at en mann skal brødfø meg, men jeg forventer at han kan forsørge seg selv. Anonymous poster hash: 6e3d3...54b 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #23 Skrevet 10. april 2015 I 2009 hadde jeg en skattbar inntekt på 300 000. Nå har jeg nesten en million. Håper ikke jeg har blitt vraket på bakgrunn av det. Jeg er 33 år gammel.Anonymous poster hash: da0a9...f7d Skjønner den. Det blir jo igrunn litt urettferdig at man kan google skattelistene fra 2009 anonymt. Som ligger der åpent for alle til evig tid. Da blir man jo på en måte dømt akkurat for det ene året. Kanskje noen hadde et fantastisk økonomisk år i 2009 og kan flyte på det inntrykket i mange år.. Anonymous poster hash: 8cd40...f64
sjonkelrolf Skrevet 10. april 2015 #24 Skrevet 10. april 2015 Skattelistesjekker du daten din, bør du ha baller nok til å gjøre det i dag også. Helt enig. For nå kan man jo se hvem som har søkt en selv opp. Jeg har aldri hatt noe behov for å søke i skattelistene etter personen jeg evt. skulle gå på date med. 1
draug 75 Skrevet 10. april 2015 #25 Skrevet 10. april 2015 Og? Anonymous poster hash: db8af...a31 Jeg har hatt en stalker som visste mer om meg enn jeg gjorde sjøl, så jeg ble ikke skremt av dette her... Hun gjorde det for å sette meg ut, tror jeg. Stalkeren kunne litt mer andre ting. Debattinnlegg fra for 5 år siden og sånn.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #26 Skrevet 10. april 2015 Driver norske damer virkelig og sjekker dette? Jeg hadde lite inntekt før 2009 grunnet angst og depresjon (og fordi jeg var under utdanning...), men har kjempet og fått en utdannelse og har nå fast jobb og greit med inntekt. Hvis det er noen som sjekker dette, og så avskriver en umiddelbart grunnet lav inntekt i noen år, så er det en kynisk og følelseskald person, og det stikk motsatte av hva jeg er ute etter. Anonymous poster hash: c923f...1f8
minister-mio Skrevet 10. april 2015 #27 Skrevet 10. april 2015 Ikke tale om. Har ikke lyst å gi inntrykk av å være en slags golddigger. Anonymous poster hash: 8cd40...f64 men det er du 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #28 Skrevet 10. april 2015 Nei, det har jeg ikke gjort. I den grad man bryr seg om slikt har man da en viss peiling om personens bakgrunn. For de som jobber i finans og tjener gode penger har skattelistene ofte lite å si uansett. Man har investeringersmetoder for å minimere skatter - faren min tilsto at han hadde sjekket en familievenn som vi vet tjener fett og han står med 0, som mange andre. Anonymous poster hash: ab237...b90
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #29 Skrevet 10. april 2015 Eller "Jeg er selvstendig, tjener mine egne penger, og forventer at en framtidig mann også gjør det." Det er visst enkelte mannfolk som heller ikke er supersterke logikere. Anonymous poster hash: 24b74...121 Tror du skjønner at de fleste menn tjener sine egne penger. Poenget er at de vil ha menn som TJENER BRA. Se på hva TS skriver. Du skjønner vel det er en motsigelse at kvinner blir glade for at han tjener bra med penger, når selv sier de ikke ser etter en mann med penger? LOL kvinnfolk Anonymous poster hash: 01bc8...2d9
Mynona Skrevet 10. april 2015 #30 Skrevet 10. april 2015 Tråden er ryddet for hetsende innlegg. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #31 Skrevet 10. april 2015 Tråden er ryddet for hetsende innlegg. Mynona, mod. Kjære Mynona: jeg ser at mitt innlegg av kl 15.09 er fjernet. Dette til tross for at det slett ikke inneholdt brudd på reglene, på ingen måte var hetsende (med mindre det er hetsende å si at enkelte mannfolk ikke er logikere, noe som vel er i overkant hårsårt), og ikke siterte innlegg som er fjernet. Senere innlegg som avfeier mitt innlegg er heller ikke fjernet. Hvorfor er akkurat dette innlegget fjernet? Anonymous poster hash: 24b74...121 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #32 Skrevet 10. april 2015 Kjære Mynona: jeg ser at mitt innlegg av kl 15.09 er fjernet. Dette til tross for at det slett ikke inneholdt brudd på reglene, på ingen måte var hetsende (med mindre det er hetsende å si at enkelte mannfolk ikke er logikere, noe som vel er i overkant hårsårt), og ikke siterte innlegg som er fjernet. Senere innlegg som avfeier mitt innlegg er heller ikke fjernet. Hvorfor er akkurat dette innlegget fjernet? Anonymous poster hash: 24b74...121 som siterer og avfeier mitt innlegg, skulle det stå. Anonymous poster hash: 24b74...121
skyflakes Skrevet 10. april 2015 #33 Skrevet 10. april 2015 Jeg anser ikke skattelistene (og spesielt ikke de som er 6 år gamle!!) som en veldig pålitelig kilde på om folk har god råd.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #34 Skrevet 10. april 2015 Da var du aldri fattig nok. Beklager, men det er kun når man har nok penger til dekke basale behov at man kan si at de ikke betyr noe. Det betyr ikke at jeg mener at en mann skal brødfø meg, men jeg forventer at han kan forsørge seg selv. Anonymous poster hash: 6e3d3...54b Tro meg - jeg var mer enn fattig nok Jeg fikk heldigvis jevnlig mat at gode venner. Jeg var der at jeg hadde enkelte faste dager jeg spiste hos venner, siden jeg ikke hadde penger til mat. Jeg fikk også jevnlig tørrmat ol av venner. Det er noe dritt å ta imot almisser, men det var også helt nødvending i de årene det var tøft. Jeg ble nemlig svindla av et nært familiemedlem. Men det lærte meg også at man ikke trenger så mye penger heller Jeg vil ikke at en mann skal fø på meg. Jeg liker å leve nøkternt og på lave kostnader. Jeg har ingen behov for å jage etter penger og materielle ting. Men nå investerer jeg i verdipapirer og tjener faktisk godt på det. Anonymous poster hash: c5202...935
Gjest rådyr Skrevet 11. april 2015 #35 Skrevet 11. april 2015 Jeg har sjekket skattelistene et par ganger, men kun for å sjekke alder. Utover det er jeg ikke så nysgjerrig av meg.
Gjest krokodillen Skrevet 12. april 2015 #36 Skrevet 12. april 2015 Det er jo fullt mulig å google skattelister fra 2009. Må innrømme jeg sjekker inntekten til daten. Selv om det er endel år tilbake, kan det gi en bra indikasjon om han er over 35 år. Har han høy inntekt så føler man liksom en har skutt gullfuglen.Flere som er happy når de finner ut at daten har bra med penger? Anonymous poster hash: 8cd40...f64 Det trenger ikke gi pekepinn på noe som helst. Det er 6 år siden 2009. Så du mener du har skutt gullfugglen fordi han tjener bra? Golddigger much?
Gjest krokodillen Skrevet 12. april 2015 #37 Skrevet 12. april 2015 Tror du skjønner at de fleste menn tjener sine egne penger. Poenget er at de vil ha menn som TJENER BRA. Se på hva TS skriver. Du skjønner vel det er en motsigelse at kvinner blir glade for at han tjener bra med penger, når selv sier de ikke ser etter en mann med penger? LOL kvinnfolk Anonymous poster hash: 01bc8...2d9 Du kan ikke dra alle over en kam. Min ex tjente ikke bra i det hele tatt. Hadde lite å si for min del så lenge han greide seg økonomisk
Gjest anonym2233 Skrevet 12. april 2015 #38 Skrevet 12. april 2015 Viktig med penger eller ei, hva om inntekten har falt drastisk ned siden sist? Altså... Herregud....Skutt gullfuglen? Hva med å være selvstendig å tjene dine egne penger!?....
Gjest O.G. Skrevet 12. april 2015 #39 Skrevet 12. april 2015 Sjekke skattelistene... Noe så blodharry.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2015 #40 Skrevet 12. april 2015 Jeg gjør det. Også med de fleste jeg møter og kjenner. Anonymous poster hash: e53e0...54e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå