Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Fikk nå med meg den første episoden' date= men syns det er litt rart at det allerede er finale i neste episode.

En kuriositet kan ikke vises for ofte uten å bli kjedelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en reklame for "den lille ungkaren" på tvn og det som slår meg er: Herregud for en jungel av reality-serier. Hvordan orker dere å følge med på alt dette? Og hva blir det neste? Den tykke ungkaren, den skjeløyde ungkaren, den lamme ungkaren, den døve ungkaren... hva med den impotente ungkaren? Makan til møl! At folk gidder! :roll:

Skrevet

Jeg begynner å bli skikkelig lei av alle disse reality seriene jeg.Det kommer jo bare flere og flere og de blir stort sett bare teitere og teitere.

Jeg savner den amerikanske ungkaren jeg.Det var en kjempe serie :roll:

Nå følger jeg ikke med på noen ting lengre,ikke "venner for livet"en gang.Men det har vel mer å gjøre med at TV2 hele tiden føler for å ta pauser her og der midt i sesonger.Irriterende synes jeg, så da kjøper jeg dem heller på dvd så får jeg se dem når jeg vil ;)

Skrevet
Jeg begynner å bli skikkelig lei av alle disse reality seriene jeg.Det kommer jo bare flere og flere og de blir stort sett bare teitere og teitere.

Kunne ikke vært mer enig. Det er skikkelig forkastelige konsepter, og jeg synes faktisk ikke at det gjenspeiler noen realiteter i samfunnet vi lever i heller, så betegnelsen "reality" blir litt feil i mine ører. "Plottene" er såpass på kanten og utenkelige for de fleste av oss, det er kun et makkverk for å sjokkere og pirre nysgjerrigheten vår.

Skrevet
Ærk. Jeg kommer nok til å glo på det' date=' men likte best muldvarpen og villa medusa av realityprogrammer, for der er det faktisk mål og mening, ([/quote']

Mål og mening i Villa Medusa (annet enn å bli dritings i syden)??? Det var nytt :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...