Gå til innhold

Vondt på innsiden av navlen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tittelen sier så har jeg vondt innenfor navlen. Det føles akkurat som når man trener og får sting i siden, bare.. På innsiden av navlen i stedet. Noen som har hatt sånn før, og kan fortelle meg hva det er? Det er ganske ubehagelig, hadde vært digg om det kunne gå bort snart.. :P

Anonymous poster hash: fc498...479

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg også hatt mye i oppveksten, jeg kan fortsatt få det! Det er sånn at jeg ikke klarer å gå oppreist, det føles ut som krampe eller ekstremt akutt stølhet i navlen! :D Aldri hørt om noen andre som har det sånn, og mamma har alltid bare ledd av meg når jeg har prøvd å fortelle henne om det...

Det går alltid bort etter ikke så lang tid, så jeg pleier bare å legge meg nedpå litt når det kommer :)

Anonymous poster hash: 46443...d72
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg også hatt mye i oppveksten, jeg kan fortsatt få det! Det er sånn at jeg ikke klarer å gå oppreist, det føles ut som krampe eller ekstremt akutt stølhet i navlen! :D Aldri hørt om noen andre som har det sånn, og mamma har alltid bare ledd av meg når jeg har prøvd å fortelle henne om det...

Det går alltid bort etter ikke så lang tid, så jeg pleier bare å legge meg nedpå litt når det kommer :)

Anonymous poster hash: 46443...d72

Godt å vite at noen andre også har det, haha! Jeg har også prøvd å forklare det for andre, men ingen har forstått.

Skrevet

Både jeg og søstra mi har det :fnise: I tillegg gjør det veldig vondt å tisse når det skjer.

Aner ikke hva det er, men har hatt det i mange år nå så farlig er det vel neppe.

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg også hatt! Som en slags stramhet bak navlen. Aner ikke hva det er.

Anonymous poster hash: f82d0...29d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får også slikt innimellom! Klarer ikke tisse eller stå oppreist, så jeg går rundt som ei krokrygga gammal dame ...

Kan dessverre ikke hjelpe med hvordan man skal bli kvitt det eller hva det er.

Anonymous poster hash: e04d2...0fd
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk litt over da jeg gikk meg en tur, men det har kommet tilbake nå :O Ikke like sterkt heldigvis da. Takk for svar dere! Bra jeg ikke er alene :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det, og det var Endometriose-relatert for meg. Men kan også være noe med tynntarmen..og sikkert andre ting også.

Anonymous poster hash: f7166...bfd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det, og det var Endometriose-relatert for meg. Men kan også være noe med tynntarmen..og sikkert andre ting også. Anonymous poster hash: f7166...bfd

Oi, krysser fingrene for at det ikke er det, da :) takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...