Gå til innhold

Gutter!har dere slitt med ereksjonen over tid?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med typen i 1 år nå og han har hatt problemer med ereksjonen hele veien. Jeg er så redd for at dette har blitt kronisk, at han aldri kommer til å bli normal igjen, er det noen gutter her som har blitt bedre? Savner at kjæresten har erigert penis uten at jeg suger han :(

Anonymous poster hash: 03dcb...fe2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder?

Hvordan lever han? Er det mye fest og full fart hele vegen, stillesittende, mye kjør med studier/ arbeid?

Hvordan står det til psykisk?

Depresjoner og psykiske bekymringer, stress, høyt blodtrykk, det er typisk sånt som går rett i lillemann.

AnonymBruker
Skrevet

Han er 25 år, trener mye, drikker aldri, stortrives i ny jobb og forstår ikke selv hvorfor penisen ikke er samarbeidsvillig...

Han har ikke depresjoner er alltid blid, vi har det kjempe bra sammen, men penisen vil bare ikke bli helt hard, den er halvstiv,

Anonymous poster hash: f5cc2...85d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med typen i 1 år nå og han har hatt problemer med ereksjonen hele veien. Jeg er så redd for at dette har blitt kronisk, at han aldri kommer til å bli normal igjen, er det noen gutter her som har blitt bedre? Savner at kjæresten har erigert penis uten at jeg suger han :(

Anonymous poster hash: 03dcb...fe2

Da er du nødt til å suge han. Virker den da, så er jo problemet løst!

Anonymous poster hash: e7b34...3ea

Skrevet

Han har vært hos både lege og psykolog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...