AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1 Skrevet 10. april 2015 Hei! Jeg har nå bestemt meg for å ta silikon, er helt flat. Å dette er noe jeg har tenkt nøye på i flere år. Men jeg lurte på om noen har noe erfaring med Fornebuklinniken i Oslo? Hvordan dere opplevde det hele? Var det flinke leger? Kan også gjerne fortelle om hvor mye dere tok ogsann!! :-) Jeg bor 8 timer unna, så tenkte jeg skulle bestille meg en konseltasjonstime der, siden jeg har lest endel om den klinikken. Anonymous poster hash: 777f7...e25
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå