Gå til innhold

Silikon fornebuklinikken


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har nå bestemt meg for å ta silikon, er helt flat. Å dette er noe jeg har tenkt nøye på i flere år. Men jeg lurte på om noen har noe erfaring med Fornebuklinniken i Oslo? Hvordan dere opplevde det hele? Var det flinke leger?
Kan også gjerne fortelle om hvor mye dere tok ogsann!! :-)

Jeg bor 8 timer unna, så tenkte jeg skulle bestille meg en konseltasjonstime der, siden jeg har lest endel om den klinikken.



Anonymous poster hash: 777f7...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...