Gå til innhold

Han kommer ikke!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater en fyr på 20 år..Jeg er 25. Men det er ikke casen her;) Poenget er at han har kommet kanskje 2 av 8 ganger. Ikke turt å spørre så veldig inngående om det, men begynner å lure på om det er noe galt? Vanligvis må guttene strebe for å IKKE komme under sexakten, og de har som regel vært mellom 27-30 år. Har ikke hatt sex med såå mange, så ikke så innsatt i dette :/ Men trodde en ung fyr ville komme lettere enn eldre - vanligvis!?

Anonymous poster hash: 8b28c...aa7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ri han fra sans og samling, sug han vilt, vær så naturlig høylytt du klarer, si dirty ting til han osv :)

Endret av makar
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert runka for mye, eller så har han mentale sperrer mot å komme i dama.

Kan være at han runker for hardt og er vant til et visst trykk med hånda, noe musa di ikke har mulighet til å konkurrere mot uansett hvor trang du er.

Anonymous poster hash: 90b27...2ab
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje dere ikke matcher seksuelt og du ikke tenner han nok.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Må ofte ha en del seksuell erfaring med den dama det gjelder for å klare å få orgasme.

Anonymous poster hash: 4a464...968

• Liker 1
Skrevet

Han må desensitivisere seg selv for å bli mer følsom

Gjest Godjente
Skrevet

Kanskje han bare er litt uerfaren? Da kan de bli litt nervøse og ikke klare å komme. Det retter seg sikkert, når dere blir bedre kjent :)

• Liker 1
Skrevet

Går han på medisiner?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar alle sammen! Hjalp meg til å tenke litt mer rasjonelt :)

Anonymous poster hash: 8b28c...aa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...