Gå til innhold

Dumpet! Igjen..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo umulig for oss å vite når vi ikke har møtt deg. Men kanskje du er veldig tilgjengelig, og ikke så selektiv? For når du har vært interessert i TI menn i løpet av et par år, så synes jeg det er veldig mange. Det virker som du kan hoppe veldig fort over til en ny mann å date, selv om du likte den forrige som "dumpet" deg. Som om det er et maratonløp.

Anonymous poster hash: b0ac4...2bd
Videoannonse
Annonse
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Den siste setningen din ødelegger alt for deg. Du er en primadonna!Anonymous poster hash: c7380...b59

I såfall er jeg stolt av å være primadonna. Godtar ikke hvem som helst bare for å si at jeg har kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Kansje de føler seg for masete dersom du aldri tar initiativ? (eller tar veldig lite initiativ), sånne damer er absolutt turn-off!

Anonymous poster hash: 5dddc...bf2
  • Liker 2
Skrevet

Dere er sikkert bare for kjedelige

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du så frekk? Dårlig barndom eller noe..? Er du så spennende selv?

Anonymous poster hash: 4b599...574

AnonymBruker
Skrevet

Du vet vel at ingenting såret en kvinne mer enn å fortelle henne at hun er kjedelig. Det er mitt favorittstikk om noen faktisk er urimelige mot meg. Da vil de heller høre at de er stygge. Du lever farlig, Stine. Men du er vel inne på noe.

Anonymous poster hash: 3685e...6c5

Skrevet

Sannheten gjør kanskje vondt. Men TS ser ut til å ha alt annet på stell, så da tenkte jeg at det kan være at hun er kjedelig

AnonymBruker
Skrevet

TS her<br /><br />Takk for gode (og mindre gode) tilbakemeldinger, råd og tips.<br /><br />Først og fremst, dette med at menn ser etter andre egenskaper i kvinner enn vi gjør i menn synes jeg er interessant. Men at det er så svart/hvitt som at alt menn trenger er en deilig babe som ligger seg på rygg og sprer bena ofte kjøper jeg ikke.<br /><br />Det kan godt tenkes at mennene jeg treffer ikke finner meg attraktiv nok. Det får jeg uansett ikke gjort så mye med, dessverre.<br /><br />Men, dette med å være kjedelig...Hva anser dere menn som kjedelig? Hvordan skal drømmedamen være/oppføre seg for at dere ikke mister interessen?<br /><br />En kjedelig mann for meg:<br /><br />- en mann som lever for å jobbe og kun snakker om/bruker tid på jobb<br />- en som er opptatt av status/penger<br />- en som ikke har interesser/hobbier<br />- en som bare er interessert i å feste når han har fri<br />- en som ikke er glad i å trene eller generelt er lite glad i uteaktiviteter/naturen (gå på tur i fjellet, stå på ski osv.)<br />- en som ikke er glad i å reise og oppleve nye ting<br />- en som er usikker på seg selv<br /><br />Selv er jeg stikk motsatt av alle disse punktene. Gjelder det samme her? Er dette ting menn legger vekt på overhodet? Hva gjør en dame spennende?<br /><br />Håper på gode tilbakemeldinger!<br /><br />

Anonymous poster hash: 7cdb1...c4c

AnonymBruker
Skrevet

<br /><br />

Anonymous poster hash: 26c49...a6c
AnonymBruker
Skrevet

En ting som lett kan få meg til å miste interesse er om jeg må ta alt av initativ til samtaler, dates og lignende hver eneste gang. Da føler jeg raskt at hun egentlig ikke er interessert, så da gidder jeg ikke kaste vekk mer tid på henne.

Anonymous poster hash: c054e...359
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og med kjedelige jenter tenker jeg på som samtalepartnere.

Anonymous poster hash: 2a541...1e5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og med kjedelige jenter tenker jeg på som samtalepartnere.

Så hva ser du på som kvaliteter i en eventuell partner? Skal de ikke være samtalepartnere? Eller er du sammen med kjedelige jenter?

AnonymBruker
Skrevet

Så hva ser du på som kvaliteter i en eventuell partner? Skal de ikke være samtalepartnere? Eller er du sammen med kjedelige jenter?

Meg du siterte. Mente at jeg ikke ville vært sammen med en jente som er kjedelig å snakke med.

Om TS virker kjedelig så bør hun kanskje date menn som liker hennes personlighet og som gjør henne trygg på seg selv.

Også greit å gå etter menn som ønsker seg kjæreste. TS sa jo selv at hun datet mest for spenningens skyld, går hun etter samme type menn er det jo ikke rart at ting er vanskelig.

Skrevet

TS her<br /><br />Takk for gode (og mindre gode) tilbakemeldinger, råd og tips.<br /><br />Først og fremst, dette med at menn ser etter andre egenskaper i kvinner enn vi gjør i menn synes jeg er interessant. Men at det er så svart/hvitt som at alt menn trenger er en deilig babe som ligger seg på rygg og sprer bena ofte kjøper jeg ikke.<br /><br />Det kan godt tenkes at mennene jeg treffer ikke finner meg attraktiv nok. Det får jeg uansett ikke gjort så mye med, dessverre.<br /><br />Men, dette med å være kjedelig...Hva anser dere menn som kjedelig? Hvordan skal drømmedamen være/oppføre seg for at dere ikke mister interessen?<br /><br />En kjedelig mann for meg:<br /><br />- en mann som lever for å jobbe og kun snakker om/bruker tid på jobb<br />- en som er opptatt av status/penger<br />- en som ikke har interesser/hobbier<br />- en som bare er interessert i å feste når han har fri<br />- en som ikke er glad i å trene eller generelt er lite glad i uteaktiviteter/naturen (gå på tur i fjellet, stå på ski osv.)<br />- en som ikke er glad i å reise og oppleve nye ting<br />- en som er usikker på seg selv<br /><br />Selv er jeg stikk motsatt av alle disse punktene. Gjelder det samme her? Er dette ting menn legger vekt på overhodet? Hva gjør en dame spennende?<br /><br />Håper på gode tilbakemeldinger!<br /><br />

Anonymous poster hash: 7cdb1...c4c

Du er alt for fokusert på hva du kan gjøre for at de skal like deg. Det er veldig bra å ha lyst til å finne ut hva man kanskje gjør feil, eller hva man kan endre for å være mer attraktiv, men hvis du liker deg selv som du er, hvorfor skal du endre noe?

Og slutt å gi menn en sjanse, bare fordi du trur det er større sjanse for at de liker deg når du er "bedre" enn dem.. Velg menn du liker!

• Liker 1
Skrevet

En ting som lett kan få meg til å miste interesse er om jeg må ta alt av initativ til samtaler, dates og lignende hver eneste gang. Da føler jeg raskt at hun egentlig ikke er interessert, så da gidder jeg ikke kaste vekk mer tid på henne.

Anonymous poster hash: c054e...359

Ditto. Sånn er jeg og.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke rett og slett litt kjedelig da? Utfra åpningsinnlegget tenker jeg litt "sånn som alle andre". Hva er det som får deg til å skille deg ut?

Anonymous poster hash: 4fe6d...98b
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke rett og slett litt kjedelig da? Utfra åpningsinnlegget tenker jeg litt "sånn som alle andre". Hva er det som får deg til å skille deg ut?

Ikke sånn jeg tenker i hvert fall. Det å være kjedelig er ikke det motsatte av å skille seg ut. Med kjedelig tenker jeg på kjedelig å være sammen med. Er jo vanskelig for oss å vite gjennom KG om TS er kjedelig eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sånn jeg tenker i hvert fall. Det å være kjedelig er ikke det motsatte av å skille seg ut. Med kjedelig tenker jeg på kjedelig å være sammen med. Er jo vanskelig for oss å vite gjennom KG om TS er kjedelig eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...