Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg liker godt Anundsens argumentasjon på NRK1! Helt enig med ham! Har man ikke beskyttelsesbehov og får man avslag, skal man ut av landet og ikke trenere saken sin og utsette barna sine for lidelser og usikkerhet i flere år!

Selvfølgelig er motstanderne opptatte av føleri. Svak argumentasjon :)

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg er ihuga tilhenger av borgerlig side forsvarer jeg ikke alt Anundsen står for, men i denne saken er han helt på nett etter mitt syn.

Hvordan disse folkene som gjerne tilhører venstresiden kan la seg styre av føleri er skummelt. Hvordan ville et land sett ut om det ble drevet av føleri og naiv idealisme? Grøss og gru sier jeg bare :)

Med en gang de eneste argumentene i en diskusjon baserer seg på føleri og å stigmatisere og demonisere motstanderen har man tapt.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det en støttespiller som får 'argumentere'. Mer føleri. Jeg blir kvalm.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og svar.

pinar, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker godt Anundsens argumentasjon på NRK1! Helt enig med ham! Har man ikke beskyttelsesbehov og får man avslag, skal man ut av landet og ikke trenere saken sin og utsette barna sine for lidelser og usikkerhet i flere år!

Selvfølgelig er motstanderne opptatte av føleri. Svak argumentasjon :)

Slike føler de fleste i Norge også, botsett fra media som i Norge er helt i uttakt med egen befolkning.

Anonymous poster hash: 41d54...f5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...