Gå til innhold

Når skal FrPs Kashvari reise til Iran?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han mener jo at alle som kommer fra et land der det har vært konflikt skal dra hjem når den konflikten/krigen er over. Er ikke krigen over i Iran? Når hadde han tenkt å dra? Noen her som er godt kjent med fyren og kan svare på det?

Eller er dette nok et tilfelle av, "alle dyr er like men noen dyr er likere enn andre"? Så lenge han er en hjerneva... overbevist frper så er det en helt annen sak for han enn for andre?

Anonymous poster hash: b2b3e...6b0
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du babler om?

Anonymous poster hash: cf84d...519
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han mener jo at alle som kommer fra et land der det har vært konflikt skal dra hjem når den konflikten/krigen er over. Er ikke krigen over i Iran? Når hadde han tenkt å dra? Noen her som er godt kjent med fyren og kan svare på det?

Eller er dette nok et tilfelle av, "alle dyr er like men noen dyr er likere enn andre"? Så lenge han er en hjerneva... overbevist frper så er det en helt annen sak for han enn for andre?

Godt spørsmål faktisk. Er det noen som vet hvorfor de har opphold her? Kan vi ikke få til en avtale med Iran hvor vi sender han tilbake?

Anonymous poster hash: de2b5...58b

Skrevet

Hva er det du babler om?

Keshvari. Han kom til Norge som flyktning i 1986 under krigen mellom Iran og Irak. TS lurer på når han, i tråd med sitt partis program, skal reise hjem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Keshvari. Han kom til Norge som flyktning i 1986 under krigen mellom Iran og Irak. TS lurer på når han, i tråd med sitt partis program, skal reise hjem.

Har han midlertidig oppholdstillatelse?

• Liker 1
Skrevet

Har han midlertidig oppholdstillatelse?

Jeg aner ikke, og jeg driter i det. Jeg bidro bare med en saksopplysning og utdyping av det første innlegget. Det er jo ikke HELT urimelig å spørre om hvorfor en mann som ivrer for at andre innvandrere skal forlate landet snarest, ikke reiser hjem selv.

Men som sagt, Keshvari interesserer meg ikke nevneverdig. Jo mindre jeg ser av ham, jo bedre er det.

• Liker 4
Skrevet

Jeg aner ikke, og jeg driter i det. Jeg bidro bare med en saksopplysning og utdyping av det første innlegget. Det er jo ikke HELT urimelig å spørre om hvorfor en mann som ivrer for at andre innvandrere skal forlate landet snarest, ikke reiser hjem selv.

Men som sagt, Keshvari interesserer meg ikke nevneverdig. Jo mindre jeg ser av ham, jo bedre er det.

For at han kom hit for 29 år siden og at forholdene kanskje har endret seg noenlunde siden da?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ikke HELT urimelig å spørre om hvorfor en mann som ivrer for at andre innvandrere skal forlate landet snarest, ikke reiser hjem selv.

Fordi han er integrert alt.

• Liker 1
Skrevet

Eller er dette nok et tilfelle av, "alle dyr er like men noen dyr er likere enn andre"? Så lenge han er en hjerneva... overbevist frper så er det en helt annen sak for han enn for andre?Anonymous poster hash: b2b3e...6b0

Handler vel heller om at han er norsk statsborger og dermed har samme rett til å bli her som alle andre norske borgere, ut ifra det jeg har lest mener han at de som bør reise er de som har fått avslag på asylsøknaden eller har brutt loven noe som slettes ikke er særlig urimelig

• Liker 1
Skrevet

Tulle tråd. Mannen er Norsk, mer Norsk en de fleste andre innvandrere. Det sier litt om typen når han har kommet så langt i et parti som FrP. Da er han god, meget god. Hadde vi snakket om partier som SV og AP. Så vet vi de kvoterer inn og de innvandrere vi ser i de partier. Har sine roller pga. politisk korrekthet og ikke dyktighet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare de med midlertidig opphold som kan reise hjem når det blir trygt nok. Keshvari har ikke midlertidig oppholdstillatelse, så han trenger ikke reise når som helst med mindre han selv vil.

Tulletråd.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor denne morske tonen mot meningsmotstandere? Jeg antar at det er fordi han har andre meninger enn deg at du forakter ham?

Anonymous poster hash: 93456...d6e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor denne morske tonen mot meningsmotstandere? Jeg antar at det er fordi han har andre meninger enn deg at du forakter ham?

Anonymous poster hash: 93456...d6e

Jeg tror du leser ting inn i innlegget mitt som bare finnes i ditt eget hode.

Skrevet

Fordi han er integrert alt.

Så hvis man er integrert, bør man få bli? Også hvis man er et integrert barn som ikke kjenner noe annet hjemland?

• Liker 5
Skrevet

Rasist!

Skrevet

Så hvis man er integrert, bør man få bli? Også hvis man er et integrert barn som ikke kjenner noe annet hjemland?

Man kan ikke sammenligne en godt voksen person med et barn. Men for min del. Vi kan gjerne kaste ut de kriminelle foreldrene og beholde barna. Men foreldrene skal ikke belønnes ved og juge og holde tilbake opplysninger.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for avsporinger.

pinar, mod.

Skrevet

Strååååååmannn!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke sammenligne en godt voksen person med et barn. Men for min del. Vi kan gjerne kaste ut de kriminelle foreldrene og beholde barna. Men foreldrene skal ikke belønnes ved og juge og holde tilbake opplysninger.

Og ingen familiegjenforening for dem.

• Liker 1
Skrevet

Og ingen familiegjenforening for dem.

Jeg er i mot familiegjenforening. Så fremt ikke man kan forsørge seg selv og dem.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...