Gå til innhold

Hva er greia med dagbok på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett flere dagbøker der gravide skriver opp HB, siste mens, ultralyd, fødebag, termin osvosv, og at den lille prinsessa eller mirakelet er på vei. Hva er greia med det?

Det er jo bare dere selv som synes det er spennende... Det er jo ikke et mirakel for noen anonymere brukere på internett uansett.



Anonymous poster hash: 1cb55...66f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen bruker Facebook, andre dagbøker på nett til det mest utrolige.

Skryting, kaller vi det her i huset og holder oss for godt til slikt.

(Vi har heller ikke facebook).

Anonymous poster hash: eb265...fdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Skjønner ikke det jeg heller, da er det jo bedre med en blogg :S Blogger kan jo være anonyme de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå kjente jeg mitt første spark, mannen tok hånda på magen. Han er så gira på hele graviditeten <3 Noen som har noe tips om litt luksus jeg kan ha i fødebaggen? :) <3 Om 5 uker jeg høygravid. Blodprosenten min er forresten 12. Nuss <3"



Anonymous poster hash: 1cb55...66f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydeligvis flere som synes det er interessant når mange dagbøker her har flere titalls faste følgere som kommenterer.



Anonymous poster hash: 19058...317
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Undrer meg mere over de som leser og kommenterer

Anonymous poster hash: 0ad53...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere dagbøker der gravide skriver opp HB, siste mens, ultralyd, fødebag, termin osvosv, og at den lille prinsessa eller mirakelet er på vei. Hva er greia med det?

Det er jo bare dere selv som synes det er spennende... Det er jo ikke et mirakel for noen anonymere brukere på internett uansett.

Anonymous poster hash: 1cb55...66f

Jeg synes det er koseligere å skrive det i en dagbok her enn på et worddokument på pcen min. Jeg liker å ha det skrevet ned så jeg kan se tilbake på det. Skriver for meg selv, ingen andre. Og jo, for meg ER det et mirakel som er på vei. Det er spesielt for meg å være 30 år og førstegangsgravid etter prøverør fordi vi ikke har fått det til selv på mange år. Om folk finner det jeg skriver interessant så er det kjekt, men ingen fare om kun jeg leser det heller.

Og av de ti tusen trådene som finnes her på forumet er det MYE jeg finner mer underlig å skrive om enn et svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er så enig TS.

Det er rett og slett ukult.

Anonymous poster hash: 3fa9a...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...