Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Noen fler høye jenter/ damee her inne? Selv er jeg 1.78 og føler meg for høy

Anonymous poster hash: 0dd27...4c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig liten, men jeg vil uansett si at du kan ikke forandre på høyden din. Det er ikke alt vi liker med oss selv, men vi må bare akseptere at det er sånn vi er skapt og se de positive sidene ved det. Du har en fin høyde synes jeg og det er ingenting å mislike :) Fortsatt er litt over halvparten av norske menn høyere enn deg sånn sett, så du har mer enn nok menn å gå etter om det er et krav at han er høyere enn deg :)



Anonymous poster hash: 45f41...08a
Gjest Belle âme
Skrevet

Vil helle sei at du er drittheldig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 172cm og skulle gjerne vært noen cm kortere, spesielt siden mannen min er snaue 180cm.

Anonymous poster hash: b5824...5c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.60, så jeg synes du er heldig :)



Anonymous poster hash: f4898...42f
Skrevet

Jeg er 175.

Har aldri plaget meg noe spesielt.

Annet enn den gangen alle venninene mine og jeg hoppa spensthopp inne. Jeg var den eneste som kjørte hue rett i takbjelken. Au! Hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...