AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Hei! Noen fler høye jenter/ damee her inne? Selv er jeg 1.78 og føler meg for høyAnonymous poster hash: 0dd27...4c3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Jeg er veldig liten, men jeg vil uansett si at du kan ikke forandre på høyden din. Det er ikke alt vi liker med oss selv, men vi må bare akseptere at det er sånn vi er skapt og se de positive sidene ved det. Du har en fin høyde synes jeg og det er ingenting å mislike Fortsatt er litt over halvparten av norske menn høyere enn deg sånn sett, så du har mer enn nok menn å gå etter om det er et krav at han er høyere enn deg Anonymous poster hash: 45f41...08a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Jeg er 172cm og skulle gjerne vært noen cm kortere, spesielt siden mannen min er snaue 180cm.Anonymous poster hash: b5824...5c5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 Jeg er 1.60, så jeg synes du er heldig Anonymous poster hash: f4898...42f
_LanciA_ Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Jeg er 175. Har aldri plaget meg noe spesielt. Annet enn den gangen alle venninene mine og jeg hoppa spensthopp inne. Jeg var den eneste som kjørte hue rett i takbjelken. Au! Hehehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå