AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 De siste ukene har jeg opplevd stikking i en legg. Det kan kommer med jevne mellomrom, omtrent som om noen stikker meg med en nål innenfra eller lugger ut et hår. Det er kun på et punkt på leggen. Når jeg klemmer over der så kan det svi/brenne litt, men kjenner ikke noe annet. Der skjer om jeg går, sitter eller ligger. Annet enn det så er det ingenting unormalt. Er verken hoven eller rød. Det er ikke ulidelig vondt, men det kan gå en stund mellom stikkene og da blir det så et skvetter til og småbanner litt for seg selv. Ellers sånn generelt så har jeg lavt blodtrykk, blodtrykksfall og blir dermed lett svimmel. I tillegg til at hender og føtter sovner lett. Burde jeg gå til legen? Syns det virker som en så fillete ting å oppsøke lege for. Eneste jeg er redd for er vel blodpropp, men syns ikke det stemmer da jeg ikke er hoven eller noe.Anonymous poster hash: bf74d...ab0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #2 Skrevet 9. april 2015 Ingen typiske symptomer på DVT, nei. Kan være at klaffene i venene sliter, er slakke ol så du opplever det som stikking i.o.m du nevnte blodtrykket ditt. Min anbefaling; ta en tur til legen Anonymous poster hash: 6e297...e4e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #3 Skrevet 9. april 2015 Nei, blodpropp kjennes ikke slik utAnonymous poster hash: 5976a...136
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #4 Skrevet 9. april 2015 Dere som anbefaler henne å dra til legen; hva skal legen undersøke mtp et STIKK i leggen? Ingenting annet, bare et stikk. Dette ender med at legen ikke har noe svar, og at hun føler at legen er elendig. Anonymous poster hash: 22caa...0c3
Millimani Skrevet 9. april 2015 #5 Skrevet 9. april 2015 (endret) Legene pleier å ha telefon-tid, så går jo an å ringe legen og høre hva h*n sier Endret 9. april 2015 av Millimani
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #6 Skrevet 9. april 2015 Jeg kjente faktisk et stikk i foten da jeg fikk blodpropp i leggen, som en slags krampe - men da varte det ikke i flere uker. Foten hovnet opp og jeg havnet på legevakta ikke lenge etter det (neste dag)Anonymous poster hash: 3eb73...2b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå