Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En såkalt mouseburger er en kvinne som verken er spesielt attraktiv eller spesielt intellektuell, og som må jobbe hardere enn andre kvinner for å bli sett og/eller hørt.

Jeg lurer på om det er noen her inne som ville definert seg selv som en mouseburger, eller kjenner seg igjen i definisjonen? Og i så fall, hvordan påvirker dette ditt liv? Jeg er interessert i å vite om dette er noe man selv har akseptert, eller om det er noe som konstant påvirker livet på en negativ måte.

Eller er de fleste av oss mouseburgere, om vi tolker definisjonen til å beskrive en helt alminnelig kvinne? Er veldig interessert i å høre andres tanker her :-)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke meg, men kjenner til noen som sikkert kan passe til definisjonen

Anonymous poster hash: 97bf1...da1

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden er poenget med slike tåpelige klassifikasjoner som ikke har annen hensikt enn at en voldsom mengde mennesker føler seg underlegne og mislykkede?

Anonymous poster hash: 1a956...874

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke særlig smart og heller ikke særlig attraktiv. Jeg blir veldig lett overkjørt av andre mennesker. Om jeg prøver å ta til ordet rundt bordet i lunsjen blir jeg alltid avbrutt. Jeg er blitt så selvbevisst nå at det har ført til at jeg sjelden snakket med andre mennesker en familien. Jeg har ikke sosialt nettverk fordi jeg ikke klarer å nå inn til mennesker føler jeg. De er rett og slett ikke intressert i å bruke tid på meg. Jeg har goddtatt at det er slik det er. Trives heldigvis veldig godt i mitt eget selskap.

Anonymous poster hash: c4360...0c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...