AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1 Skrevet 9. april 2015 Hei ! jeg er en jente på 22 år. Har denne uken hatt et hissig rødt utslett i ansiktet(kinnene ) det er hvit/rødt og er som et mønster.. De på apoteket trodde det var en allergisk reaksjon , trodde det skulle gå over raksere .. Kan d være roscea? Anonymous poster hash: 6e08e...672
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #2 Skrevet 10. april 2015 Det er ikke mulig å se noe utslett her. Anonymous poster hash: 51f73...6f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå