Gå til innhold

Hvor er mensen?


Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå har det snart gått 4 måneder og jeg har vare hatt mensen én gang(som varte én dag) like etter jul. Bør jeg være bekymret? Skal jeg gå til lege? Jeg er 15(snart 16)år og hatt mensen siden jeg var 13år.

Endret av Jente1999
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å ha uregelmessig mensen i din alder.



Anonymous poster hash: 426cd...220
AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt sex, ville jeg tatt en test :)



Anonymous poster hash: 426cd...220
Skrevet

Det er helt normalt å ha uregelmessig mensen i din alder.

Anonymous poster hash: 426cd...220

Mulig det som er grunnen - men jeg har hatt regelmsssig tidligere i rundt et år

Skrevet

Har du hatt sex, ville jeg tatt en test :)

Anonymous poster hash: 426cd...220

Har ikke det...

AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt når du er i den alderen. Syklusen vil ikke bli regelmessig før du runder 20 år ca



Anonymous poster hash: 8ecf7...7be
AnonymBruker
Skrevet

Plager det deg veldig kan du bestille time hos legen så du kan bli beroliget :) Men det er helt normalt med uregelmessig mens i den alderen. Hvis du tenker mye på det og beskymrer deg kan det også være med på å forsinke menstruasjonen. En årsak kan være stress. :)



Anonymous poster hash: 1ffa8...e7a
AnonymBruker
Skrevet

Har du normal kosthold, eller spiser du kanksje for lite? Trener for mye? Spiseforstyrrelser kan få mensen til å forsvinne.



Anonymous poster hash: e21d6...cf5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...