Gå til innhold

Bilder og lampetter


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Har dere et bilde med en lampett på hver side over sofaen? Lurer på hvor mange prosent av norske stuer som har det, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er vel sånn ca 35 år siden det var in. En del eldre mennesker har jo det selvsagt. + en vase midt på salongbordet med en lysestake på hver side. Og de lysene blir aldri tent. Penlys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at jeg ikke er så moderne da, men har faktisk er bilde med en lampett på hver side av bilde.....Hva som er moderne bryr jeg meg lite om, bare jeg trives med det :wink: men noen vase midt på bordet har jeg ikke, har lys som jeg tenner hver kveld :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig moderne nå i dag? Med alle de stilartene som finnes kan jo en stakkar gå helt i surr... :)

Vi har lampetter og maleri i gangen vi :) (Av mangel på et skikkelig speil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det ikke! Men mamma og pappa har det. ;) Dvs, de har ikke lampett på hver side, men en lampe over et stort maleri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bilder over den ene delen av sofaen, én lampett på den andre siden, ingen bilder der. Hva er galt med lampetter forresten? Synes det er verre med de som skal ha spotlights overalt, tror det er en ganske stor andel norske familier som har det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har masse bilder (elsker kunst), men ingen lampetter...ikke spotter heller!Bare gulvlamper og bordlamper her i huset!

Klems Charmina

:babysmokk: 81 dager til termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er galt med lampetter forresten? Synes det er verre med de som skal ha spotlights overalt, tror det er en ganske stor andel norske familier som har det også.

Enig, sinnsykt lei spots!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Jeg er spottefan :sjarmor: men liker ikke lampetter. Har bilde over sofaen da, skal faktisk ned til svigermor å hente ett bilde til å ha over den andre sofaen en dag denne uken :D

Hørte en designer som sa at nå er alt lov - absolutt alt, så trakk hun pusten og sa, men spotter er ut da :o :ler:

Ikke så lett å vite, så kjøper kun ting jeg liker og maler i farger jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke så lett å vite, så kjøper kun ting jeg liker og maler i farger jeg liker.

Enig. Jeg bryr meg ikke om hva som er moteriktig når det gjelder interiør. Jeg skal jo bo der, og da er min smak den eneste som teller. Jeg har hverken tid, lyst eller råd til å bytte interiør etter moten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har et stort speil med lampetter på hver siden.

Synes lampetter er fint jeg, så lenge de ikke har pære med grelt lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...