AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Hvis dette skal ligge under emnet graviditet, så håper jeg en mod. kan flytte det.. Men..jeg lurer på om noen andre har opplevd økt sexlyst under graviditet? Eller som mann, har opplevd en gravid partner med økt lyst? Selv er jeg ca 5mnd på vei og har vel de siste to mnd vært "fryktelig" kåt. Puppene mine har vokst veldig (gått opp 3 cup-str) og med det har jeg også fått svært sensitive brystvorter. Såpass at jeg er på god vei mot orgasme kun ved stimulering av dem. Ikke at jeg klager på det altså.. Mannen min er veldig forsiktig ang sex nå, han vil kun ta meg bakfra og vil ikke gi oral fordi "det kjennes feil pga baby". Ok, kan forstå tankegangen hans, men er jeg da unormal som føler behov for å ordne opp på egen hånd? Er usikker på om man er "ment" å være så sexfokusert mens gravid, men det er som om spenning bygger seg raskere opp i kroppen nå enn før og det er så slitsomt å gå rundt med nesten konstant kribling både her og der.Anonymous poster hash: e74c7...62e 1
Gothminister Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Det er etter min erfaring som mann med to kvinner jeg har barn med, at de var mer kåte under graviditeten. Brystene blir mer følsom, mer våt og hoven. Du må si til din mann at det ikke er farlig og variere i stillinger og himmelsk og slikke en kvinne som er gravid.
Tibbie Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Jeg hører mange si at de er veldig kåte når de er gravide, så tror nok ikke at det er noe unormalt ved deg. Vil ikke han ta seg av det, så gjør det selv, you lucky duck 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Jepp. Våkner opp av at jeg fingrer i søvne selv etter sex samme natt, og kommer mye sterkere enn vanlig. Er 30 uker på vei og det blir bare verre men puppene har ikke vokst da, urettferdig Anonymous poster hash: 758b6...3b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå