AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jeg forstår ikke hva dette kan være. Mandag eller tirsdag forrige uke oppdaget jeg to myggstikklignende (samme utseende og kløing) prikker på ankelen. Oppdaget to nye på den andre foten mot slutten av uken. I dag oppdaget jeg igjen tre stykker. Jeg har i løpet av disse dagene sovet fire ulike steder og hver gang i ulikt sengetøy (de første nettene i sovepose). Har søkt og søkt for å prøve å finne forklaring og lurer på enten lopper eller veggdyr. Lopper høres rart ut da det ikke finnes husdyr noen av stedene og jeg bare var i områder med skog og høyt gress i begynnelsen, det forklarer ikke de siste prikkene. Veggdyr kunne vært mulig da jeg har vært i utlandet i år, men det er over en måned siden jeg kom hjem og dette begynte nå. Prikkene begynner som myggstikk, så slutter de å klø og blir bare noen små klumper før de bare er røde merker i huden. Kan det være utslett av en eller annen type? Noen som har noen ideer? Anonymous poster hash: a0e3c...368
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Lege, enkleste måte å finne ut hva dette er. Eller google veggedyr, duelus og utslett og se ommnoe av dette kan matche.Anonymous poster hash: 0e0a3...9e4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Kan like gjerne være lopper fra fugler. Naboen over meg hang fuglemat så det var utenfor soveromsvinduet mitt, fikk masse lobbebitt. Men stikk til legen. Hvis det er veggedyr kan det være greit å få fiksa problemet så du ikke fortsetter å spre det, er et helvete å bli kvitt. Anonymous poster hash: 71ccb...189
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå