Gå til innhold

Kjeder meg på DPS


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er for første gang innlagt på DPS, har vært her i vel en uke nå, og jeg kjeder meg så utrolig om kveldene! Da kommer alle de vanskelige tankene opp, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå fortere. Noen som har noen tips? :glare:



Anonymous poster hash: 72df7...d29
Videoannonse
Annonse
Gjest anonym2233
Skrevet

Jeg er for første gang innlagt på DPS, har vært her i vel en uke nå, og jeg kjeder meg så utrolig om kveldene! Da kommer alle de vanskelige tankene opp, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå fortere. Noen som har noen tips? :glare:

Anonymous poster hash: 72df7...d29

Aaaakh, been there done that..

Holdt på å gå i veggen selv, bare at nest siste dagen fikk jeg et skikkelig sammenbrudd :bond:

(De vanskelige tankene kommer raskt til med den døve tilværelsen!)

Har dere tv der? Så på tv på kvelden jeg... Det du kanskje kan gjøre er å tegne litt, leke litt med tegne ferdighetene sine? Fantasere om hvordan du kan få det døve rommet til å se mer livlig ut? :fnise:

Jeg hadde besøk av samboeren min hver kveld i 2-3timer, så det hjalp veldig på for å få tiden til å gå.

Ellers gikk det mye i å se på tvn, lese blader, og løse kryssord :)

Et annet tips er kjøpe/få tilsendt neglelakk sett, hvor du kan dulle litt med neglene.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpe den en fiolin. Eller et trommesett.



Anonymous poster hash: cd550...21b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen restriksjoner på kveldene? Har du ikke pc/internett feks?

Hvis du har pc ville jeg spilt dataspill og sett på tvserier/filmer. Hvis du ikke har det ville jeg lest, brodert, strikket, tegnet eller sett på tv (om dere har tv-stue).



Anonymous poster hash: be0e8...5f4
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen restriksjoner på kveldene? Har du ikke pc/internett feks?

Hvis du har pc ville jeg spilt dataspill og sett på tvserier/filmer. Hvis du ikke har det ville jeg lest, brodert, strikket, tegnet eller sett på tv (om dere har tv-stue).

Anonymous poster hash: be0e8...5f4

Hun er jo på pc nå :fnise:

Anonymous poster hash: c6d7a...ea7

Gjest Vevila
Skrevet

Hun er jo på pc nå :fnise:

Anonymous poster hash: c6d7a...ea7

Kan jo være mobil?

AnonymBruker
Skrevet

Det er kjedelig å være innlagt! Jeg brukte mye tid på å se film/serier, høre lydbok, lese, strikke. Det var også tv på avdelingen som jeg så på de dagene det ikke var for folksomt.



Anonymous poster hash: 6153e...428
AnonymBruker
Skrevet

Last ned en yogaapp og lær deg yoga.

Anonymous poster hash: 0135a...353

Skrevet (endret)

Takk for gode tips :)

Har pc på rommet med wifi, men er så lei av netflix, sumo, blogger, nettaviser osv! Er også tv i fellesstuen, og selvom jeg gjerne skulle ønske at jeg turde, så tør jeg ikke gå ut der og sette meg..

Kommer liksom veldig an på hvem som er på jobb, hvordan det er her, men ikveld kjenner jeg ingen av de som er her og selvom jeg hadde hatt behov for å prate litt ikveld så blir liksom det litt uaktuelt.

Noen som har noen morsomme blogger eller tv-serier å anbefale? Nå virket jeg litt dobbeltmoralsk siden jeg nettopp sa jeg var så lei, men jeg kjeder meg sååå mye :fnise:

- TS

Edit: Arh, der for forsvant den anonymiteten

Endret av annelise345
Gjest gjestvest
Skrevet

Takk for gode tips :)

Har pc på rommet med wifi, men er så lei av netflix, sumo, blogger, nettaviser osv! Er også tv i fellesstuen, og selvom jeg gjerne skulle ønske at jeg turde, så tør jeg ikke gå ut der og sette meg..

Kommer liksom veldig an på hvem som er på jobb, hvordan det er her, men ikveld kjenner jeg ingen av de som er her og selvom jeg hadde hatt behov for å prate litt ikveld så blir liksom det litt uaktuelt.

Noen som har noen morsomme blogger eller tv-serier å anbefale? Nå virket jeg litt dobbeltmoralsk siden jeg nettopp sa jeg var så lei, men jeg kjeder meg sååå mye :fnise:

- TS

Edit: Arh, der for forsvant den anonymiteten

Jeg anbefaler denne Tv-serien:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=925718&hl=

AnonymBruker
Skrevet

Lese bøker\blader, se på tv, mobil, pc, nettbrett, snakke med medpasienter?

Forrige gang jeg var innlagt snek jeg meg inn på rommet til en medpasient (det var selvfølgelig greit for henne) det var jo litt artig :fnise:



Anonymous poster hash: 82da2...f85
Skrevet

Takk for gode tips :)

Har pc på rommet med wifi, men er så lei av netflix, sumo, blogger, nettaviser osv! Er også tv i fellesstuen, og selvom jeg gjerne skulle ønske at jeg turde, så tør jeg ikke gå ut der og sette meg..

Kommer liksom veldig an på hvem som er på jobb, hvordan det er her, men ikveld kjenner jeg ingen av de som er her og selvom jeg hadde hatt behov for å prate litt ikveld så blir liksom det litt uaktuelt.

Noen som har noen morsomme blogger eller tv-serier å anbefale? Nå virket jeg litt dobbeltmoralsk siden jeg nettopp sa jeg var så lei, men jeg kjeder meg sååå mye :fnise:

- TS

Edit: Arh, der for forsvant den anonymiteten

Hei! Skal du være der lenge? Hva med å finne ei skikkelig god bok?

Jeg ville lest, hørt på musikk, funnet ny musikk, skrevet dikt/noveller, sett på serier. Synes serien "Mom" er skikkelig gøy, "Big bang theory", "trophy wife" er gøy, "Breaking Bad" er bra, "Mad Men" er bra osv :) (du spurte vel bare om morsomme, men synes de to siste er så bra at kanskje du vil gi det en sjanse om du ikke er for skjør til å se noe annet enn komiserier)

Skjønner at du ikke vil sette deg i tv-stua, det er litt "skummelt" husker jeg, men tenk at alle de andre som er der er i samme situasjon som deg, og de ansatte bare er der for å hjelpe deg! Håper du blir bra snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...