AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Føler meg så ensom. Sliter med generell angst og tilbakevendende depresjoner. I det siste har depresjonen kommet tilbake og jeg har så mye håpløshetstanker og dårlig samvittighet for alt og ingenting. Oppi det hele føler jeg meg så ensom. Er 34 år, kvinne og singel og bor alene. Alle vennene mine begynner å etablere seg mens jeg bare surrer. Andre som føler det slik?Anonymous poster hash: 01b8e...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Hvor ille er angsten din? Hvis du klarer det vil jeg råde deg til å komme deg mest mulig ut. Enten det er en tur i frisk luft, å bli med på noen aktiviteter eller gjøre noe frivillig arbeid. Jeg blir mye verre av å sitte hjemme i alle fall. Og hvis du ikke går til psykolog så kan det være lurt. Ikke la de negative tankene ta fullstendig overhånd. Anonymous poster hash: 2ad97...af0
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #3 Skrevet 11. april 2015 Har det på samme måten som deg. Er også kvinne, 34. Anonymous poster hash: 02f27...397
AnonymBruker Skrevet 11. april 2015 #4 Skrevet 11. april 2015 Jepp, samme her. Er også singel og på på samme alder som dere. Samtlige av mine venninner er i forhold og har barn, så de har liten tid til å møtes. Og når vi først treffes er det mye prat om barn og familie som jeg ikke kan relatere meg til. Jeg sliter også med depresjoner og føler meg ikke akkurat som noe 'catch' for en potensiell fremtidig partner pga psyken. Sist jeg var deprimert var det ganske ille og jeg mistet interesse for alle aktivitetene jeg drev med. Ettersom jeg fortsatt ikke føler at det er så mye som engasjerer meg utenom jobben min, er det vanskelig å bli kjent med noen gjennom felles interesser (siden jeg ikke har noen). Har i mangel av noe annet å bedrive tiden med begynt å trene på helsestudio, så slipper jeg hvertfall å sitte hjemme alene hver ettermiddag. Så du TS er ikke alene om å ha det sånn. Håper forøvrig du snart blir bedre av depresjonen din Anonymous poster hash: e5183...4e8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå