AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Noen andre bifile som har en litt komplisert seksualitet? Jeg har alltid visst jeg var bifil da jeg har forelsket meg i både gutter og jenter hele livet. Men jeg er utelukkende tiltrukket av menn seksuelt (jeg er jente selv). Dette er litt problematisk for jeg føler ofte at jeg har en emosjonell tiltrekking mot jenter som går på et dypere plan enn det jeg opplever hos menn, og har lyst på et kjæresteforhold til en kvinne. Jeg har prøvd det en gang. Jeg elsket og beundret henne, og sexen var "ok" den første tiden fordi jeg var så forelsket. Men så begynte det å føles "feil", jeg måtte fantasere om menn med henne og til slutt mistet jeg helt lysten. Jeg prøvde å fortelle henne hvordan jeg hadde det, men hun (som er lesbisk) skjønte ikke hva jeg mente. Forholdet tok slutt etter noen måneder. Ikke helt lett ift menn heller, for jeg sliter med å ville forplikte og vil helst ha uforpliktende seksuelle forhold, og mange av mennene jeg dater vil noe mer. Noen andre som er bifile, men hetroseksuelle? Eller biseksuelle, men heterofile? Anonymous poster hash: 7534f...517 1
FantasDick Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Kjenner meg litt igjen.. Jeg liker sex med begge kjønn, men "tenner" mer på sex med en mann. Har hatt både kjæresteforhold og korte flørter med begge kjønn og likt begge deler like godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå