Gå til innhold

Søvn-jukking!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en fast sengekompis i et års tid, noe som fungerer fint. Vi møtes ca 1 gang i uka, drikker litt før vi havner i seng.
Alkohol er jo som de fleste vet ikke alltids menns beste venn, så iblant ender det med at han ikke kommer i mål. Ok da tar vi igjen neste morgen.

Her en kveld hadde det av ulike grunner blitt til at vi ikke hadde sett hverandre på 4-5ukers tid. Kvelden gikk som normalt, Litt mye alkohol innabords gjorde at vi ga opp og la oss til å sove. Kjedelig, men no biggie.

Våkner av at han nesten tviholder rundt meg og jukker i søvne....

Noen som har opplevd lignende??
- Hilsen litt freaket ut.

Anonymous poster hash: 330c3...dab
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en fast sengekompis i et års tid, noe som fungerer fint. Vi møtes ca 1 gang i uka, drikker litt før vi havner i seng. Alkohol er jo som de fleste vet ikke alltids menns beste venn, så iblant ender det med at han ikke kommer i mål. Ok da tar vi igjen neste morgen. Her en kveld hadde det av ulike grunner blitt til at vi ikke hadde sett hverandre på 4-5ukers tid. Kvelden gikk som normalt, Litt mye alkohol innabords gjorde at vi ga opp og la oss til å sove. Kjedelig, men no biggie. Våkner av at han nesten tviholder rundt meg og jukker i søvne.... Noen som har opplevd lignende??- Hilsen litt freaket ut. Anonymous poster hash: 330c3...dab

Bikkja mi gjør det innimellom...heheeee ÆSJ

Kjenner jeg blir kvalm av å lese det

Anonymous poster hash: 41db2...bee

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynlig mer vanlig blant bikkjer......

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at han har tviholdt i meg, men har opplevd flere ganger at kjæresten små-jokker på meg i søvne. Freaker ikke ut av den grunn, synes heller det bare er koselig.

Anonymous poster hash: 3a840...c97

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri opplevd at han har tviholdt i meg, men har opplevd flere ganger at kjæresten små-jokker på meg i søvne. Freaker ikke ut av den grunn, synes heller det bare er koselig.

Anonymous poster hash: 3a840...c97

Det var ihvertfall nokk til å rive meg ut av en ellers nydelig drunk-n-fucked-passing-out-søvn..

Men mulig litt betryggende å høre at dette skjer ellers. tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...