AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Har hatt en fast sengekompis i et års tid, noe som fungerer fint. Vi møtes ca 1 gang i uka, drikker litt før vi havner i seng. Alkohol er jo som de fleste vet ikke alltids menns beste venn, så iblant ender det med at han ikke kommer i mål. Ok da tar vi igjen neste morgen. Her en kveld hadde det av ulike grunner blitt til at vi ikke hadde sett hverandre på 4-5ukers tid. Kvelden gikk som normalt, Litt mye alkohol innabords gjorde at vi ga opp og la oss til å sove. Kjedelig, men no biggie. Våkner av at han nesten tviholder rundt meg og jukker i søvne.... Noen som har opplevd lignende?? - Hilsen litt freaket ut. Anonymous poster hash: 330c3...dab
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Har hatt en fast sengekompis i et års tid, noe som fungerer fint. Vi møtes ca 1 gang i uka, drikker litt før vi havner i seng. Alkohol er jo som de fleste vet ikke alltids menns beste venn, så iblant ender det med at han ikke kommer i mål. Ok da tar vi igjen neste morgen. Her en kveld hadde det av ulike grunner blitt til at vi ikke hadde sett hverandre på 4-5ukers tid. Kvelden gikk som normalt, Litt mye alkohol innabords gjorde at vi ga opp og la oss til å sove. Kjedelig, men no biggie. Våkner av at han nesten tviholder rundt meg og jukker i søvne.... Noen som har opplevd lignende??- Hilsen litt freaket ut. Anonymous poster hash: 330c3...dab Bikkja mi gjør det innimellom...heheeee ÆSJ Kjenner jeg blir kvalm av å lese detAnonymous poster hash: 41db2...bee
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Sannsynlig mer vanlig blant bikkjer...... Anonymous poster hash: 330c3...dab
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Har aldri opplevd at han har tviholdt i meg, men har opplevd flere ganger at kjæresten små-jokker på meg i søvne. Freaker ikke ut av den grunn, synes heller det bare er koselig. Anonymous poster hash: 3a840...c97
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Har aldri opplevd at han har tviholdt i meg, men har opplevd flere ganger at kjæresten små-jokker på meg i søvne. Freaker ikke ut av den grunn, synes heller det bare er koselig.Anonymous poster hash: 3a840...c97 Det var ihvertfall nokk til å rive meg ut av en ellers nydelig drunk-n-fucked-passing-out-søvn.. Men mulig litt betryggende å høre at dette skjer ellers. tror jeg. Anonymous poster hash: 330c3...dab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå