AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #21 Skrevet 9. april 2015 Hvor mange kjenner du? Jeg er temmelig sikker på at de fleste navn også er representert blant kriminelle; Helt enig! Anonymous poster hash: b49e9...51a
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #22 Skrevet 9. april 2015 Elsker noen av låtene til Kim Wilde ( "you came", "you keep me hangin' on" ). Klassikere. Kul dame med kult navn! Anonymous poster hash: b49e9...51a
Gjest O.G. Skrevet 9. april 2015 #23 Skrevet 9. april 2015 Hvor mange kjenner du? Jeg er temmelig sikker på at de fleste navn også er representert blant kriminelle; 5-7stk.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #24 Skrevet 9. april 2015 Hvor mange kjenner du? Jeg er temmelig sikker på at de fleste navn også er representert blant kriminelle; Faktisk er det visst statistisk sett flere Johnny'er og Ronny'er som for eks går konkurs enn for eks Kristian'er. Kanskje foreldre som er litt mer ressurssvake oftere gir ungene sosialt belastende navn? Hvorfor kaller noen ungene sine for Kåre-Ronny liksom? Ellers er Kim et navn jeg også forbinder med 80-tallet, samtidig som det er for kort og uklart hvilket kjønn det er. Ville aldri valgt det navnet selv.Anonymous poster hash: de7c5...123 4
FantasDick Skrevet 10. april 2015 #25 Skrevet 10. april 2015 Jeg spurte minstemann på syv om Kim er et jente- eller guttenavn ved middagsbordet i sted og da svarte han: Det er nok et guttenavn for de som heter det er homoer .Anonymous poster hash: 4c124...cbe Jeg kjenner bare én Kim og han er gay! Synes Kim er penest som jentenavn, egentlig. Og synes ikke Kim i sin enkelhet (uten dobbelnavn) er særlig belastet og "kriminelt" som f.eks Ronny.
Tirkes Skrevet 10. april 2015 #26 Skrevet 10. april 2015 Jeg kjenner en Kim som er under konfirmasjonsalder, en Kim-Dobbeltnavn på arbeidsplassen min, en Kim fra barneskolen (som det har gått lite kriminelt belastende for) samt en Kim som svært belastet med en tung bergenskdialekt, ellers lite belastet. Jeg kjenner til statistikken om belastede navn, men det er snakk om at en høyere prosentdel Ronny er kriminelle enn andelen Herman. Det betyr IKKE at en høy andel av Ronnyene er kriminelle.
Gjest crem Skrevet 10. april 2015 #27 Skrevet 10. april 2015 KIM - kvinner i mannsdominerte yrker det første jeg tenker på ihvertfall...
got2go Skrevet 10. april 2015 #28 Skrevet 10. april 2015 Jeg assossierer det navnet med Asia.(Could there BE more Kim's? Chandler. Friends.)
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #29 Skrevet 10. april 2015 Et belastet navn både for gutter og jenter, setter det i samme kategori som Laila,Jannicke,Ronny, Jonny... Forbinder det med kriminalitet...Anonymous poster hash: 2267c...2d9 og Linda. Veronica. Anonymous poster hash: 4affb...3c7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #30 Skrevet 10. april 2015 og Linda. Veronica. Anonymous poster hash: 4affb...3c7 Veronica er vakkert Anonymous poster hash: de7c5...123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå