Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kaller ungene sine for Kim lenger? Er det 80-90-talls? Det er jo ikke et av mine favorittnavn, for å si det sånn... ;) men hva synes dere? Kunne du kalt den lille babyen din for Kim? ;)

Anonymous poster hash: 7aecf...d72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kaller ungene sine for Kim lenger? Er det 80-90-talls? Det er jo ikke et av mine favorittnavn, for å si det sånn... ;) men hva synes dere? Kunne du kalt den lille babyen din for Kim? ;)

Synes det er fint. Tenker aldri på om et navn tilhører et årstall, hører på navnet, om jeg liker lyden i det.

Kult at det og er unisex.

Anonymous poster hash: b49e9...51a

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Vet om en baby og hun heter Kim. Ble født rett før jul

Anonymous poster hash: 3fa41...af3

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt 80-90 talls ja, men jeg er ikke fan av å følge navnetrender, så hadde ikke hatt noe i mot å bruke det navnet nei 😊 mye heller det enn å kanste seg på denne "Oliver-Elias og Frida-Tomine" trenden som går nå.

Anonymous poster hash: 185fb...69b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kunne ikke kalt barnet mitt Kim, men det er fordi her jeg bor sier de "kim" istedenfor "hvem" så det ville for meg vært litt rart :)

Anonymous poster hash: c6427...dba
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Minner meg kun om Kim K :danse::danse:

Anonymous poster hash: 12fe5...6b8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, kunne ikke kalt barnet mitt Kim, men det er fordi her jeg bor sier de "kim" istedenfor "hvem" så det ville for meg vært litt rart :)

Anonymous poster hash: c6427...dba

Hehe..

Kim e kim? Liksom 😅

Anonymous poster hash: 185fb...69b

Skrevet

Helvete heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt 80-90 talls ja, men jeg er ikke fan av å følge navnetrender, så hadde ikke hatt noe i mot å bruke det navnet nei mye heller det enn å kanste seg på denne "Oliver-Elias og Frida-Tomine" trenden som går nå. Anonymous poster hash: 185fb...69b

Hvis du ikke er "fan av å følge motetrender", burde det da være deg revnende likegyldig hva som er populært av navn? Med 80-90-talls mener jeg ikke upopulært navn, men harry navn ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo et veldig belastende navn blitt dessverre..........

Anonymous poster hash: 4affb...3c7

• Liker 3
Gjest Raptuza
Skrevet

Nææh. Kim jung il, lissom. Ikke bra for poden..

Skrevet

Det er jo et veldig belastende navn blitt dessverre..........

Anonymous poster hash: 4affb...3c7

Ja, kjenner ikke en eneste Kim (hankjønn) som ikke er kriminell.

Skrevet

Syns det er et fint navn jeg da

AnonymBruker
Skrevet

Et belastet navn både for gutter og jenter, setter det i samme kategori som Laila,Jannicke,Ronny, Jonny... Forbinder det med kriminalitet...

Anonymous poster hash: 2267c...2d9

• Liker 6
Gjest Belle âme
Skrevet

Nei, huffa meg. Er så harry!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte minstemann på syv om Kim er et jente- eller guttenavn ved middagsbordet i sted og da svarte han: Det er nok et guttenavn for de som heter det er homoer :ler:.

Hvor tar de det fra.... Jeg har aldri tenkt over det i hvertfall :ler:.

Anonymous poster hash: 4c124...cbe

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fint. Liker det og på jente.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, kjenner ikke en eneste Kim (hankjønn) som ikke er kriminell.

Hvor mange kjenner du? Jeg er temmelig sikker på at de fleste navn også er representert blant kriminelle;

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et belastet navn både for gutter og jenter, setter det i samme kategori som Laila,Jannicke,Ronny, Jonny... Forbinder det med kriminalitet...

Anonymous poster hash: 2267c...2d9 [/acronym

Av denne grunn synes jeg det er kult, da det blir mer sjeldent og man trosser disse "bildene"noen har laget. Men synes du kategoriserer veldig, da jeg ikke har hørt om det som kriminelt, ikke de to første navnene du nevner heller. Dessuten, mange navn kan plasseres i forskjellige kategorier, men det finnes alltid unntak. Synes man skal høre på klangen i navnet, om man liker det eller ikke.

Det finnes like mange kriminelle med andre navn og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...