AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Det føles som om kroppen min har et ønske om å sove døgnet rundt. I går hadde jeg en ekstra fridag, mens mannen min dro på jobb til vanlig tid (kl 7). Vi hadde lagt oss tidlig kvelden før, så jeg trodde jeg ble å stå opp like etter at han var dratt. Men neida, jeg sov til 10.30. Sto opp, gikk på do og sov 1 time til. Dvs 11,5 times nattesøvn! Etter middagen sovnet jeg på sofaen og sov 1 time. Trodde aldri at jeg skulle få sove i natt. Men vi la oss til vanlig tid (23 tiden). Og jammen sov jeg ikke til 10.30 i dag også (skal på kveldsvakt i kveld). Er 30 år, trener 2-3 dager i uken, spiser sunt og tar vitaminer. Har tidligere vært plaget med lite jern i kroppen og lite D-vitamin, men tar ekstra vitamintilskudd og jerntabletter (rundt menstruasjon). Hele påsken har vi koset oss, vært ute, slappet av og sovet lenge. Likevel føler jeg aldri at jeg får nok søvn. Hva i alledager skal jeg gjøre for å slutte å være så trøtt hele tiden? Anonymous poster hash: 848bb...ce1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Gravid?Anonymous poster hash: 2d17b...bf0 1
Khaosick Skrevet 8. april 2015 #3 Skrevet 8. april 2015 Jeg sliter med akkurat det samme. Kan sove hele tiden..
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #4 Skrevet 8. april 2015 Først går du en tur til legen og klager og blir undersøkt grundig. Finner legen ingen forklaring, begynn å tenke på om du kan ha sick building syndrome. Da blir du trett, veldig trett.Anonymous poster hash: 99216...84d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #5 Skrevet 8. april 2015 Graviditet var det første jeg tenkteAnonymous poster hash: cdeaa...6a2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #6 Skrevet 8. april 2015 Søvn avler søvn. Kan fint sove slik du beskriver om jeg har fri ol. Anonymous poster hash: 56f97...619 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Nei, jeg er ikke gravid. Får vel ringe legen da. Men føler det er en sånn filleting. Joda, det er ekstremt slitsomt å være så trøtt hele tiden. Men jeg er jo ikke sjuk.Anonymous poster hash: 848bb...ce1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #8 Skrevet 8. april 2015 Ikke for å skremme deg, men ei jeg kjente som sov hele tiden , hadde hjernesvulst. Så gå til legen Anonymous poster hash: 02c3d...488
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #9 Skrevet 8. april 2015 Ikke for å skremme deg, men ei jeg kjente som sov hele tiden , hadde hjernesvulst. Så gå til legen Anonymous poster hash: 02c3d...488 Jeg kjenner ei som sov hele tiden, men hun var bare lat og trøtt. Anonymous poster hash: edc29...051 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #10 Skrevet 8. april 2015 Syns ikke det der var så mye jeg da...... Gjør det samme selv, uten at jeg har tenkt at det er for mye. Men hvis det avviker fra ditt daglige søvnbehov kan det være greit å be om en legetime for å sjekke vitaminer og slikt Anonymous poster hash: 71b3f...fe5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #11 Skrevet 9. april 2015 Jeg kjenner ei som sov hele tiden, men hun var bare lat og trøtt. Anonymous poster hash: edc29...051 Hva var vitsen med det der? Det kan være noe medisinsk som trenger behandling så hun bør jo dra til legen for sikkerhetsskyld! Anonymous poster hash: 02c3d...488
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #12 Skrevet 9. april 2015 Er du undervektig? Anonymous poster hash: 04113...4be
Charlie. Skrevet 9. april 2015 #13 Skrevet 9. april 2015 Er 30 år, trener 2-3 dager i uken, spiser sunt og tar vitaminer. Hva i alledager skal jeg gjøre for å slutte å være så trøtt hele tiden?Anonymous poster hash: 848bb...ce1 Hadde vært interessant å vite hvordan du trener og hva du mener med å spise sunt. Det kan virke som om du er inne i en dårlig sirkel: For lite kaloriinntak (særlig i form av karbohydrater)+for lite fysisk aktivitet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå