AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Til å få drømmemannen. Han er et par cm lavere enn meg. Har ikke kommentert det.. Men jeg har den følelsen av at menn ikke vil ha damer som er høyere enn dem. Jævlia kjønnsrollemønster!!!!Anonymous poster hash: 3019c...063
Hoppetaujenta Skrevet 8. april 2015 #2 Skrevet 8. april 2015 Akkurat her og nå: Du velger selv hva du vil gjøre med det mønsteret. Fortsette å la det styre i livet ditt, eller spreng det til himmels for evig og alltid! Gjør det rette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå