AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #1 Skrevet 8. april 2015 Jeg er litt usikker på om jeg skriver på riktig sted. Men jeg tar sjansen uansett. I snart ett år no har jeg hadd mye vanskeligheter med depressjon. Jeg sliter med og spise, søvn og sosialitet. Jeg er 21 år og bor hjemme hos foreldrene. Jeg har så forferdelig dårlig sammvitighet ovenfor dem. Jeg føler jeg er en stor skam for hele familen. Jeg har ingen jobb, det er ingenting jeg er flink til. Jeg er rett og slett helt ubrukelig. Jeg har prøvd så hardt dem siste måndene med å finne meg jobb. Men jeg blir bare avist heletiden. Alt i mitt liv går imot meg heletiden. Jeg husker ikke sist jeg smilte engang. Det ble slutt imellom meg og kjæresten for 2 uker siden. (Sammen i nesten 3 år) Det har bare ødelagt meg enda mer. Jeg tenker på henne heletiden og det gjør meg trist. Jeg savner henne hverdag. Det er så uvant og ikke få denne natta meldingen fra henne og alle små tingene som gjorde meg glad. Men no er alt borte. Hun er bare minner for meg nå. Jeg har noen få venner jeg har snakket med (Jeg har 1 venn og noen beskjente) det hjelper helt til jeg kommer hjem. Da er jeg tilbake til å være deprimmert. Jeg skulle ønske jeg aldri ble født. Jeg er så ensom i denne store verden og jeg finner ikke en plass der jeg hører hjemme. Jeg føler jeg er bare i veien for alle andre. Jeg har ikke sovet siden mandag og det er helt jævlig. Anonymous poster hash: 8c27f...1e4
Raven Emerald Skrevet 12. april 2015 #2 Skrevet 12. april 2015 Tråden er ryddet for personangrep. Flyttes til Kropp og Helse. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2015 #3 Skrevet 13. april 2015 Depression er et ubredt fenomen alle sliter med. Du kan få hjelp ved kognitiv terapi evt. medikamenter. kontkakt psykolog, evt kjøp selvhjelpsbøker og ta i bruk youtube. Anonymous poster hash: 5d3ea...cdf
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #4 Skrevet 14. april 2015 Får du behandling? Hvis ikke, ta kontakt med fastlegen og få henvisning til DPS/psykolog. Anonymous poster hash: cb44f...b0e
Okapi Skrevet 14. april 2015 #5 Skrevet 14. april 2015 Kom deg til legen og få delt dette her. Om det er mer enn bare kjærlighetssorg vil han eller hun hjelpe til å få ordnet en utredning. Det er ikke gitt at det går over av seg selv (eller om det virkelig er depresjon, noen gang vil gå over), og det kan være du trenger hjelp til å lære å håndtere det. Ellers kan det høres ut som studier kanskje ikke hadde vært noen dum idé.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå