AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 En time hvor jeg skal ha jobbveiledning. Men jeg orker ikke, vil ikke, kan ikke.. De vil ha meg ut i jobb, men jeg vil drøye det i det lengste. Jeg har bare negative erfaringer med jobb, og har aldri fått noen mestringsfølelse av det. Det har bare vært rot, for jeg er klønete, engstelig og gjør alt galt likevel. Jeg vet jeg ikke kvalifiserer til ufør, men jobb funker heller ikke for meg. Jeg føler det enten er snakk om å jobbe her i livet, ellers kan du likegodt dø. Da er du ikke verdt en dritt.. Jeg simpelthen hater å omgås mennesker og å være sosial, men veilederen tvinger meg nærmest ut i noe jeg ikke vil fordi jeg har jobbet med det før. Jeg har bestemt meg for å være en vrang jævel på dette, for jeg gjør ikke noe jeg ikke har lyst til. Basta bom. Anonymous poster hash: 252d5...5cb
LilleSnupp Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 En time hvor jeg skal ha jobbveiledning. Men jeg orker ikke, vil ikke, kan ikke.. De vil ha meg ut i jobb, men jeg vil drøye det i det lengste. Jeg har bare negative erfaringer med jobb, og har aldri fått noen mestringsfølelse av det. Det har bare vært rot, for jeg er klønete, engstelig og gjør alt galt likevel. Jeg vet jeg ikke kvalifiserer til ufør, men jobb funker heller ikke for meg. Jeg føler det enten er snakk om å jobbe her i livet, ellers kan du likegodt dø. Da er du ikke verdt en dritt.. Jeg simpelthen hater å omgås mennesker og å være sosial, men veilederen tvinger meg nærmest ut i noe jeg ikke vil fordi jeg har jobbet med det før. Jeg har bestemt meg for å være en vrang jævel på dette, for jeg gjør ikke noe jeg ikke har lyst til. Basta bom. Anonymous poster hash: 252d5...5cb Unnskyld at jeg spør, men mener du at jeg og andre skal fø på deg resten av livet fordi du rett og slett ikke ønsker/gidder å jobbe? Troll er du uansett! 2
Gjest imperio Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Sorry as.. men snakk om å oppføre seg som en bortskjemt liten drittunge! Slik som du skriver det, så vil du ikke ut i jobb, fordi du ikke vil. Noen ganger må man bare gjør ting man ikke vil, slik er det bare - VOKS OPP! Selv sliter jeg psykisk og jobber rævva av meg for å komme meg ut i arbeid. Fordi jeg er syk, ikke fordi jeg "ikke vil". Hadde solgt levra og nyrer for å bli frisk nok til å komme meg ut i arbeid. Om folk hadde fått valget mellom og bli hjemme og gjøre hva faen de vil og få penger fra NAV, eller dra på jobb vær bidige dag for å få mat på bordet...Hva trur du folk hadde valgt? Noen ganger må man bare gjøre ting man ikke vil. Så se å få den bortskjemte rumpa opp av sofaen og kom deg på jobb! Det er ikke ofte et troll får meg sint, men gratulerer, du har fått det til. Ikke bare på grunn av det du skriver, men det faktumet at det faktisk finnes folk som "deg".
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Begynn å studere så får du jobbe med noe som gleder deg. Anonymous poster hash: 06b09...a2c
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Unnskyld at jeg spør, men mener du at jeg og andre skal fø på deg resten av livet fordi du rett og slett ikke ønsker/gidder å jobbe? Troll er du uansett! Sa hun med troll i avataren sin.. Anonymous poster hash: 252d5...5cb 1
Lillah Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Hva er egentlig hensikten med innlegget ditt? De er der for å HJELPE deg ut i jobb! Du bør heller se på det som en mulighet til å faktisk få deg en jobb, framfor å svartmale alt før du i det hele tatt har vært med.. Mener du det er riktig at skattepengene til oss som jobber skal gå til slike som deg, som ikke orker å komme ut i arbeidslivet... Altså, ikke engang PRØVE?? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Jeg håper for alvor at dette er ment som en utrolig dårlig spøk! Jeg sliter med psykisk sykdom, og har det til tider utrolig tøft hvor jeg "ikke orker å omgås andre mennesker". Men vet du hva? Jeg gjør det allikevel. Fordi det er en del av det å leve å faktisk gjøre ting man ikke har så veldig lyst til. Jeg jobber gradert (det vil si at jeg ikke jobber fulle stillingen min, men er sykemeldt i en viss prosent), og alt jeg ønsker er at jeg skal bli FRISK nok til å orke å jobbe fullt igjen. Og så kommer du rekende med et innlegg om at du ikke passer til å jobbe!? Som skrevet over her, mener du for alvor at vi andre (som jobber) skal betale for deg resten av livet? Som noen annen her skriver- begynn å studer noe du interesserer deg for, og begynn å arbeide etterpå. Gjerne underveis i studietiden også, slik alle vi andre har gjort. Anonymous poster hash: 7fa55...ec1 1
minister-mio Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Fordi du ikke får mestringsfølelse? Du får bidra som alle andre
Lillah Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Jeg håper for alvor at dette er ment som en utrolig dårlig spøk! Jeg sliter med psykisk sykdom, og har det til tider utrolig tøft hvor jeg "ikke orker å omgås andre mennesker". Men vet du hva? Jeg gjør det allikevel. Fordi det er en del av det å leve å faktisk gjøre ting man ikke har så veldig lyst til. Jeg jobber gradert (det vil si at jeg ikke jobber fulle stillingen min, men er sykemeldt i en viss prosent), og alt jeg ønsker er at jeg skal bli FRISK nok til å orke å jobbe fullt igjen. Og så kommer du rekende med et innlegg om at du ikke passer til å jobbe!? Som skrevet over her, mener du for alvor at vi andre (som jobber) skal betale for deg resten av livet? Som noen annen her skriver- begynn å studer noe du interesserer deg for, og begynn å arbeide etterpå. Gjerne underveis i studietiden også, slik alle vi andre har gjort.Anonymous poster hash: 7fa55...ec1 *Thumbs up* Du kan være STOLT over deg selv!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Denne tråden burde stenges. TS trenger en spesiell form for terapi for å komme tilbake til normalen. At masse fremmende skal slenge dritt til noen som er psykisk langt nede er langt fra konstruktivt. Dere hjelper ingenting, men kan gjøre terapiprosessen til TS lengre. Anonymous poster hash: a3858...151 3
Nuttery Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Du kan ikke bare melde deg ut av samfunnet og forvente at vi skal brødfø deg. Jobb eksisterer ikke så man skal føle seg viktig, verdsatt og få mestreingsfølelse, det eksisterer så du, som alle andre, bidrar til samfunnet skal gå rundt, og betaler for deg selv.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #13 Skrevet 7. april 2015 (endret) Innhold endret Kjære anonym bruker, det er ikke tillatt å diskutere selvmordstanker på Kvinnegudien. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Hilsen, Bond, forumansvarlig Anonymous poster hash: 00a1b...2ba Endret 7. april 2015 av Bond
Gjest Castielz Skrevet 7. april 2015 #14 Skrevet 7. april 2015 Slike som deg burde ikke fått en dritt, rett på gata. Så skal du se arbeidslysten hadde våknet i deg! Men regner med dette er en trolletråd.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #15 Skrevet 7. april 2015 En time hvor jeg skal ha jobbveiledning. Men jeg orker ikke, vil ikke, kan ikke.. De vil ha meg ut i jobb, men jeg vil drøye det i det lengste. Jeg har bare negative erfaringer med jobb, og har aldri fått noen mestringsfølelse av det. Det har bare vært rot, for jeg er klønete, engstelig og gjør alt galt likevel. Jeg vet jeg ikke kvalifiserer til ufør, men jobb funker heller ikke for meg. Jeg føler det enten er snakk om å jobbe her i livet, ellers kan du likegodt dø. Da er du ikke verdt en dritt.. Jeg simpelthen hater å omgås mennesker og å være sosial, men veilederen tvinger meg nærmest ut i noe jeg ikke vil fordi jeg har jobbet med det før. Jeg har bestemt meg for å være en vrang jævel på dette, for jeg gjør ikke noe jeg ikke har lyst til. Basta bom. Anonymous poster hash: 252d5...5cb Du er klar over at du mister støtten om du ikke møter opp? Du høres ut som en trassig bortkjemt drittunge. "Vil ikke, vil ikke, vil ikke!" Anonymous poster hash: 11a87...df0 Anonymous poster hash: 11a87...df0 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #16 Skrevet 7. april 2015 Lykke til med å ødelegge for deg selv! Anonymous poster hash: eb4a9...304
Gjest Bond Skrevet 7. april 2015 #17 Skrevet 7. april 2015 Tråden ryddet for svar på innlegg som inneholder selvmordstanker. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #18 Skrevet 8. april 2015 Herlighet, det er da INGEN som har lyst til å være avhengig av det systemet vi lever i men vi tar nå oss sammen og gjør det vi må allikevel og det samme bør du gjøre Ts!Anonymous poster hash: e89dc...d2e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #19 Skrevet 8. april 2015 Denne tråden burde stenges. TS trenger en spesiell form for terapi for å komme tilbake til normalen. At masse fremmende skal slenge dritt til noen som er psykisk langt nede er langt fra konstruktivt. Dere hjelper ingenting, men kan gjøre terapiprosessen til TS lengre. Anonymous poster hash: a3858...151 Ts skriver jo at han/hun ikke er syk, bare giddaslaus. Sånt ødelegger for dem som faktisk er uføre, som blir uglesett nettopp fordi det finnes personer som ikke egentlig er virkelig syke, men som utnytter systemet.Anonymous poster hash: 19063...d4a
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #20 Skrevet 8. april 2015 Ts skriver jo at han/hun ikke er syk, bare giddaslaus. Sånt ødelegger for dem som faktisk er uføre, som blir uglesett nettopp fordi det finnes personer som ikke egentlig er virkelig syke, men som utnytter systemet.Anonymous poster hash: 19063...d4a Hvor har jeg skrevet dette ordrett? Anonymous poster hash: 252d5...5cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå