AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Hvor får man kjøpt korsett i butikk? Vil gjerne prøve på, da jeg ikke helt tar sjansen på å bestille. Anonymous poster hash: 717f6...6ba
Gjest Eurodice Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 (endret) Hvor får man kjøpt korsett i butikk? Vil gjerne prøve på, da jeg ikke helt tar sjansen på å bestille. Anonymous poster hash: 717f6...6ba Det får du kjøpt i alle fysiske undertøysbutikker. Endret 7. april 2015 av Arabella
Huldrejenta Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 Duoshop i Oslo hadde iallefall sist jeg var der
Honnikorn Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Pass på at så får et skikkelig et med stålspiler, de med plast har en tendens til å bøye seg og er ubehagelige å ha på etterhvert 😉
Gjest Lille-pus Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Korseletter eller basque'er får du kjøpt i de fleste undertøysforretninger. Skikkelige korsett skal du lete litt etter her i Norge. En gang i verden ble Vollers solgt i Oslo....på Majorstuen mener jeg svakt å ha hørt. Så først må du definere hva du er på jakt etter, så kan vi prøve å hjelpe.
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 En velassortert undertøysbutikk burde være behjelpelig. Da får du også fagkyndig veiledning. Spørsmålet blir egentlig hva du skal bruke korsettet til. Er det bare til moro skyld, så trenger du neppe et som koster masse penger; er det til "daglig" bruk, så lønner det seg å legge mer penger i det. Et skikkelig korsett koster penger, da det er mye jobb med å sy det. I tillegg kommer materialene, spesielt spilene.
peppermyntete Skrevet 8. april 2015 #7 Skrevet 8. april 2015 Hvis det bare skal brukes til sex så har lindex, kappahl og H&M alltid noe inne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå