Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å få ladet ipaden min. Yttersiden er brutt ved pluggen, men det ser ikke ut som om noe er ødelagt på innsiden. Jeg må "riksle" litt med den for å få skikkelig kontakt, men det går som oftest fint og det viser ladesymbol på skjermen. Problemet er at selv om det står at det lader så lader det faktisk ikke. Batterikapasiteten går ned selv om det står at det lader. Noen som vet hva problemet kan være?

Anonymous poster hash: 13109...161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaff deg en ny lader og prøv med den.

Skrevet

Ny lader på biltema er billig.

  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har byttet lader. Det ble litt bedre, men fortsatt ikke bra. Nå lader den veldig treigt, den kan plutselig ikke registrere laderen etter å ha ladet en stund, den kan også bruke lang tid på å registrere at laderen er puttet i.

Anonymous poster hash: 13109...161

Skrevet

Har byttet lader. Det ble litt bedre, men fortsatt ikke bra. Nå lader den veldig treigt, den kan plutselig ikke registrere laderen etter å ha ladet en stund, den kan også bruke lang tid på å registrere at laderen er puttet i.

Anonymous poster hash: 13109...161

mulig du har noe grums inni. http://www.dinside.no/933368/fikse-iphone-ladetrobbel-med-tannpirker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...