AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Jeg sliter med å få ladet ipaden min. Yttersiden er brutt ved pluggen, men det ser ikke ut som om noe er ødelagt på innsiden. Jeg må "riksle" litt med den for å få skikkelig kontakt, men det går som oftest fint og det viser ladesymbol på skjermen. Problemet er at selv om det står at det lader så lader det faktisk ikke. Batterikapasiteten går ned selv om det står at det lader. Noen som vet hva problemet kan være?Anonymous poster hash: 13109...161
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Har byttet lader. Det ble litt bedre, men fortsatt ikke bra. Nå lader den veldig treigt, den kan plutselig ikke registrere laderen etter å ha ladet en stund, den kan også bruke lang tid på å registrere at laderen er puttet i. Anonymous poster hash: 13109...161
mereo Skrevet 20. april 2015 #5 Skrevet 20. april 2015 Har byttet lader. Det ble litt bedre, men fortsatt ikke bra. Nå lader den veldig treigt, den kan plutselig ikke registrere laderen etter å ha ladet en stund, den kan også bruke lang tid på å registrere at laderen er puttet i.Anonymous poster hash: 13109...161 mulig du har noe grums inni. http://www.dinside.no/933368/fikse-iphone-ladetrobbel-med-tannpirker
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå