AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Frustrert! Har i et års tid hatt et casual forhold til en fyr. Basert på at vi møtes en gang i uka og tar noen øl før vi ender opp i min eller hans seng. Ok nok. Han er helt klart tilfredsstillende, og kjemien er på topp. Men vi ender alltid opp med misjonær?! Han liker å bli ridd, men av en eller annen grunn føler jeg stort sett at det ikke funker mellom han og meg. Vi har stadig litt variasjon, men ender alltid opp i misjonær. Og jeg føler for noe litt mer spennende. Tips?! Anonymous poster hash: aa5aa...563
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Snu deg rundt og hint om å bli tatt bakfra? Vet ikke om en eneste mann som ikke liker det, og som kvinne syns jeg det er kjempedigg også. Særlig hvis han lugger litt Kanskje du kan si noe om at det hadde vært deilig å bli tatt bakfra til han mister kontrollen og kommer over rumpa di f.eks? Uansett hva du vil, om du sier det til han på forhånd, at "det og det" hadde du blitt veldig kåt av er det en sjans for at han vil gjøre det. Menn liker jo når dama liker det de gjør Anonymous poster hash: 6d6f2...5f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå