Gå til innhold

Utroskap

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde for litt siden at kjæresten min var utro, foregikk for alt jeg vet kun via mobil.

Valgte å tilgi henne fordi hun virket utrolig lei seg for det og var helt ærlig om det.

Lurer på hva deres tanker om utroskap er. Er det greit i noen tilfeller? Hva forventninger har dere til en person i et forhold som dere vet har vært utro? Og kanskje det jeg lurer mest på er om dere som partner vil vite det?

Hvis du er den som har vært utro, vil du at den andre skal vite det? Har du dårlig samvittighet, eller føler du at det var en god grunn for at det som skjedde skjedde?

Mann, 20 år

Anonymous poster hash: c56a1...a5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelp så mange tråder det er om utroskap, da...........................................

Jeg kan oppsummere det: På KG ville ingen noensinne vært utro, det er verre enn pesten. Sånn :)

Anonymous poster hash: 75ac5...bc7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro en gang.

Ville ikke at kjæresten skulle vite, og han fant heller aldri ut, men vi er ikke sammen lenger.

Jeg hadde ikke dårlig samvittighet, men følte ikke det var en "god grunn" til at det skjedde heller, var jo for min egen egoisme sin skyld, ikke noe han hadde gjort.

Og jeg synes egentlig ikke det er greit i noen tilfeller, men jeg er bare menneske og man gjør dumme valg i blant.

Anonymous poster hash: 37ca0...17e
Skrevet

Om noen noensinne hadde vært utro mot meg, hadde jeg håpet for deres egen del at de var i stand til å løpe fortere enn meg.

• Liker 1
Skrevet

.. var utro, foregikk for alt jeg vet kun via mobil.

Hvordan går det an, sånn egentlig :klo::vetikke: ??

Skrevet

Utroskap er fy-fy, uansett. Om du velger å tilgi eller ikke, er da helt opp til deg selv. Vi kan dessverre ikke hjelpe deg med å skille ut følelser du har i forbindelse med dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært "utro" én gang. Valgte å ikke fortelle kjæresten, han fant det aldri ut og vi er fortsatt sammen.

Anonymous poster hash: 14412...d3a

AnonymBruker
Skrevet

Så du skjønner ikke at flørting, sexting, kukk/fitte bilder /intens kontakt i skjul er utroskap per mobil?

Anonymous poster hash: f5e32...bd6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært "utro" én gang. Valgte å ikke fortelle kjæresten, han fant det aldri ut og vi er fortsatt sammen.

Anonymous poster hash: 14412...d3a

Hva mener du med "utro".

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med "utro".

Det var en merkelig setning.

Anonymous poster hash: dd5f1...547

AnonymBruker
Skrevet

Det var en merkelig setning.

Anonymous poster hash: dd5f1...547

Mener- hvorfor skriver du utro slik- "utro" I anførselstegn?. Mulig irrelevant.

AnonymBruker
Skrevet

Via Bluetooth :P lol

Anonymous poster hash: 529c6...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...