Gå til innhold

så mye slim!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mye tykt slim i svelget, tette bihuler, vondt å svelge, vondt der bihulene er og i pannebarken. Men ingen rennende nese. Kommer heller ikke noe ut når jeg snyter meg, og den heller ikke tett. Kan fint puste gjennom uten problem. What? Kan man produsere så mye slim bakerst i nesen som går i bihulene og svelget men ikke ut? Flere?

Anonymous poster hash: beb15...386

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det akkurat slikt forrige uke! UTROLIG vondt i bihulene, men ingen rennende nese - og mye tykt slim i svelget. Kom meg til legen og fikk antibiotika mot bihulebetennelse. Ble mye bedre med en gang!

Eller så er det bare å pøse på med nesespray :) Bihulebetennelse er ikke noe godt i det hele tatt. God bedring!

Anonymous poster hash: 9341f...65d
AnonymBruker
Skrevet

Kan nevne at jeg har ganske kraftig pollenallergi også. Sammenheng?

AnonymBruker
Skrevet

Har du begynt på allergitablettene enda?

Jeg får nemlig den reaksjonen hver vår, når jeg ikke har startet på allergitablettene, eller startet på de for sent. Legen sa det hadde en sammenheng til meg hvertfall. Ville tatt meg en tur til legen om det blir for ille, eller plagene ikke gir seg. Antibiotika fikk hvertfall vekk mine plager.

Anonymous poster hash: 9341f...65d
AnonymBruker
Skrevet

Har du begynt på allergitablettene enda?

Jeg får nemlig den reaksjonen hver vår, når jeg ikke har startet på allergitablettene, eller startet på de for sent. Legen sa det hadde en sammenheng til meg hvertfall. Ville tatt meg en tur til legen om det blir for ille, eller plagene ikke gir seg. Antibiotika fikk hvertfall vekk mine plager.

Anonymous poster hash: 9341f...65d [/acron

Går på dem hele året. Må kanskje få noe annet eller ekstra... for dersom dette er allergi - så går ikke året bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...