Gå til innhold

-.-


maskineple

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Fordi 14 millioner jenter blir giftet bort mot sin vilje hvert år, 39.000 hver dag.

(Ok, ikke lat som om dette er et problem her i Europa eller feks sør Asia (Japan,Sør Korea feks..Det er faktisk et muslimsk problem, slutt å lyv til deg selv...dette blir jo patetisk.)

2. Fordi kvinner bare eier én prosent av verdens eiendom og mottar ti prosent av verdens lønnsinntekter. 70 prosent av verdens mest fattige er kvinner.

(Jaha? Hvor? Hele verden? Europeere totalt er 9% av verdensbefolkningen, og det er slik resten av verden ødelegger statistikken, jeg kan garantere deg at den ene prosenten av verdens eiendom som er eid av kvinner er fra Vesten.)

3. Fordi kvinner ikke kan ta abort i 25 prosent av verdens land. Hvert år dør 47.000 kvinner som følge av usikre aborter.

(De fleste siviliserte land i verden ( Vesten + et par andre land er det helt 100% lovlig å ta abort, så resten av verden vil igjen dra ned snittet. Med andre ord muslimske land...)

4. Fordi kvinner er underrepresentert i regjeringsapparatet. En kartlegging VG gjorde i januar i fjor, viste at sju av ti i regjeringsapparatet er menn. Blant de 61 statssekretærene og politiske rådgiverne, finnes kun 18 kvinner. I tillegg finnes det departementer som er blottet for kvinner i toppen.

( 7/10 er menn, ja det er kanskje et lite problem bare kanskje. Tror det er fordi de fleste kvinner velger andre yrker, det er feks flest mannlige snekkere og de fleste som studerer helsefag er jenter, betyr det at det diskrimineres? Nope!

(On a side note; De 2 mektigste personene i Noreg er 2 kvinner, ja Siv og Erna.

Forsvarsministeren er jo en kvinne for f*ck sake.)

5. Fordi rundt 20.000 kvinner i Norge er kjønnslemlestet, viser forskning. I 2013 ble 127 kvinner operert ved norske sykehus på grunn av konsekvensene dette får, ifølge NRK. På verdensbasis blir tre millioner jenter utsatt for kjønnslemlestelse årlig.

( Igjen er dette et problem som den muslimske delen av verden er 100% ansvarlige for. Ikke lyv til deg selv, alle kulturer er ikke like, det finnes faktisk noe som heter bakoverkultur, selv om partier på venstresiden vil nekte for det..)

6. Fordi mellom 8.000-16.000 kvinner i Norge hvert år blir utsatt for voldtekt eller voldtektsforsøk. Mange av voldtektsanmeldelsene blir henlagt og enda flere kommer aldri til det punktet at de anmelder.

(Dette blir jo bare bedre og bedre, igjen er dette et m****** problem, vi vet at feks 90% av alle voldtektene i Oslo blir beg....You catch my drift...Det finnes også de voldtektene som man aldri anmelder pga de er i et forhold eller ekteskap.)

7. Fordi kun åtte prosent av landets største bedrifter er ledet av en kvinne, ifølge en oversikt i Dagens Næringsliv. Kvinneandelen i vanlige aksjeselskaper, der det ikke er krav om kjønnskvotering, er på 17,9 prosent. Blant de øverste lederne i ASA-selskapene er kun 6,4 prosent kvinner. Ingen av de statskontrollerte selskapene har en kvinne på topp.

( Se spørsmål 4 og svar. )

8. Fordi det lages rosa bodyer til jenter på påskriften «Hjerteknuser» og en blå til gutter der det står. Og fordi skolebarna i Kolbotn ble invitert til «bli ny»-dag på SFO, som Aftenposten tidligere har skrevet om, der de skulle «ordne hår, lakkere negler og annet morsomt» – med lovnader om at det ble noe for gutta også.

(Seriøst? Snakk om farger og neglelakk nå? Get over it! Dette er et ikke-problem.)

9. Fordi 43 prosent av alle norske jenter på 16 år er misfornøyd med kroppen sin. 50.000 norske kvinner mellom 15 og 45 år har til enhver tid spiseforstyrrelser.

(Statistisk sett er jenter gjennomsnittlig jomfru til de er 16,7 år. Mens gutter er jomfru frem til de 18 år. Men det har jo selvfølgelig ingen betydning....Hvorfor skal dette ha en betydning?)

10. Fordi en legemiddelprodusent reklamerer for smertestillende på denne måten: «Harde jordbæruker?» skrevet ved siden av et saftig, rødt jordbær. Legemiddelet skal være effektivt mot menstruasjonssmerter. Svenskene er ikke like flaue over å snakke om mensen, og har til og med sin egen organisasjon som heter Mensen, som vil ha blodet «ut av trusene og inn i offentligheten».

(Nå må du gi deg...WTF? SERIØST? Er ikke mensen unikt for kvinner? Eller er det bare jeg som er unormal?)

KONKLUSJON;

Feminisme har blitt noe patetisk i den siviliserte verden. Å klage på farger? Seriøst? Nei de virkelige problemene ligger i visse land og kulturer. Hvorfor kan vi ikke se venstresiden og partier som Arbeiderpartiet,SV og resten kritisere muslimsk kultur dersom de virkelig er for feminisme som de selv sier?

La oss slutte å lyve til hverandre, mener du virkelig " Harde Jordbæruker " er en sak? Og vil du i denne delen av verden virkelig klage over at gutter får blåe genser og jenter får rosa, når det finnes kjønnslemlestelse i visse deler av verden og når det finnes land hvor kvinner ikke får kjøre bil engang ( Saudi Arabia)..Get Real! Er det virkelig et problem at jenter får rose og gutter får blå?.

Visste du at

Ja forsøk er mer normalt blant kvinner,

Link ;http://www.tv2.no/a/5531764

Hvorfor er det slik at flere menn tar selvmord tror du? Jo nettop fordi for menn finnes det ikke noe feminist eller støttegruppe, når det faktisk er seriøse saker som dette hvor det FAKTISK er et kjønnsproblem, så klager FORTSATT patetiske feminister om farger? FARGER? Du tuller med meg?

Ja, Her knuste jeg alle vestlige feminister, ikke noe spørsmål engang jeg dominerte feminister i denne tråden totalt dominert. :)

NB; Jeg støtter fortsatt ikke-vestlige feminister, for dem har faktisk noe å klage over...

Grunnen til at flere menn faktisk lykkes med selvmordsforsøket er fordi når de først gjør det så gjør det det skikkelig. Ikke noe pulsårekutting eller piller, de skyter av seg hodet.

Er ikke abort ulovlig i Irland forresten, og diverse steder sørvover i europa?

Anonymous poster hash: 47971...71f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dårlig til å knuse myter... Etter det du skreiv om tvangsekteskap orket jeg ikke engang lese resten. Det blir for dumt.

Men du kan svare på denne:

Fordi 1 av 3 kvinner i hele verden ikke har lege eller jordmor når de føder. Det er ikke en selvfølge at det går bra å føde for svært mange kvinner. Dette fører til at mange kvinner og barn dør unødvendig når noe så enkelt som et keisersnitt kunne unngått det.

Hadde kvinnesynet vært bedre (dette gjelder ikke bare hos muslimer noe du tydeligvis tror) så hadde veldig mange flere jenter (og gutter) kunne utdannet seg og da hadde landene fått mye bedre økonomi og det hadde ikke vært så mange kvinner som hadde måttet føde uten lege og jordmor.

Du synes det jeg skriver er en myte nå sikkert, så du må da forklare hvorfor det er en myte.



Anonymous poster hash: e6c83...3a7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dårlig til å knuse myter... Etter det du skreiv om tvangsekteskap orket jeg ikke engang lese resten. Det blir for dumt.

Men du kan svare på denne:

Fordi 1 av 3 kvinner i hele verden ikke har lege eller jordmor når de føder. Det er ikke en selvfølge at det går bra å føde for svært mange kvinner. Dette fører til at mange kvinner og barn dør unødvendig når noe så enkelt som et keisersnitt kunne unngått det.

Hadde kvinnesynet vært bedre (dette gjelder ikke bare hos muslimer noe du tydeligvis tror) så hadde veldig mange flere jenter (og gutter) kunne utdannet seg og da hadde landene fått mye bedre økonomi og det hadde ikke vært så mange kvinner som hadde måttet føde uten lege og jordmor.

Du synes det jeg skriver er en myte nå sikkert, så du må da forklare hvorfor det er en myte.

Anonymous poster hash: e6c83...3a7

Mener du tvangsekteskap er et Europeisk problem? Er du så dum?

Det var nettop det jeg skrev, at det er et problem som resten av verden må fikse. Det hjelper lite å klage på Erna og Siv...

Ikke prøv deg engang...Du skriver bare tull og jeg gidder ikke å lese. Traff jeg et ømt punkt når jeg skrev om kulturforskjeller?

Les det jeg skriver før du spyr ut spydige kommentarer

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er dårlig til å knuse myter... Etter det du skreiv om tvangsekteskap orket jeg ikke engang lese resten. Det blir for dumt.

Men du kan svare på denne:

Fordi 1 av 3 kvinner i hele verden ikke har lege eller jordmor når de føder. Det er ikke en selvfølge at det går bra å føde for svært mange kvinner. Dette fører til at mange kvinner og barn dør unødvendig når noe så enkelt som et keisersnitt kunne unngått det.

Hadde kvinnesynet vært bedre (dette gjelder ikke bare hos muslimer noe du tydeligvis tror) så hadde veldig mange flere jenter (og gutter) kunne utdannet seg og da hadde landene fått mye bedre økonomi og det hadde ikke vært så mange kvinner som hadde måttet føde uten lege og jordmor.

Du synes det jeg skriver er en myte nå sikkert, så du må da forklare hvorfor det er en myte.

Anonymous poster hash: e6c83...3a7

Og hva i all verden har dette å gjøre med det jeg skrev om vestlige feminister?

Jeg er ikke uenig i at det er bra med utdanning for begge kjønn, les det jeg skriver du før du svarer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hva i all verden har dette å gjøre med det jeg skrev om vestlige feminister?

Jeg er ikke uenig i at det er bra med utdanning for begge kjønn, les det jeg skriver du før du svarer meg.

Du prøver å knuse det du kaller myter (noe som sier meg at du bruker ord du ikke vet hva betyr. Google ordet myte)

Da må det være en myte også at 1 av 3 kvinner føder uten lege og jordmor og at et bedre kvinnesyn vil bedre dette. Og at det selvsagt i dine øyne er muslimenes feil det også. Alt er jo muslimenes feil. Og det finnes hverken fattigdom eller tvangsekteskap blant noen andre enn muslimer. Heller ikke dårlig kvinnesyn selvsagt.

Anonymous poster hash: e6c83...3a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du tvangsekteskap er et Europeisk problem? Er du så dum?

Det var nettop det jeg skrev, at det er et problem som resten av verden må fikse. Det hjelper lite å klage på Erna og Siv...

Ikke prøv deg engang...Du skriver bare tull og jeg gidder ikke å lese. Traff jeg et ømt punkt når jeg skrev om kulturforskjeller?

Les det jeg skriver før du spyr ut spydige kommentarer

Jeg er så utrolig dum at jeg vet at tvangsekteskap er noe som skjer utenom muslimer også. Du vet ikke dette, så da må du i alle fall være dum om jeg er dum.

Eller skal vi sitte her og kalle hverandre dum? Synes du det virker noe intelligent av deg da? Blir det en god diskusjon å kalle hverandre dum?

Om du synes det jeg skreiv til deg var spydig har du ikke sett meg spydig.

Anonymous poster hash: e6c83...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du prøver å knuse det du kaller myter (noe som sier meg at du bruker ord du ikke vet hva betyr. Google ordet myte)

Da må det være en myte også at 1 av 3 kvinner føder uten lege og jordmor og at et bedre kvinnesyn vil bedre dette. Og at det selvsagt i dine øyne er muslimenes feil det også. Alt er jo muslimenes feil. Og det finnes hverken fattigdom eller tvangsekteskap blant noen andre enn muslimer. Heller ikke dårlig kvinnesyn selvsagt.

Anonymous poster hash: e6c83...3a7

Dersom du faktisk leser det jeg skriver så prøver jeg å si at dårlig kvinnesyn ikke er et problem her i vesten. Du vil jo helst ikke snakke om det. Du vil heller snakke om fæle menn her som styrer alt og undertrykker vestlige kvinner, ved å si at gutter skal ha blå og jenter rosa.

Da blir det for dumt å kjempe for feminisme her, forstår du det? Eller trenger du BLOKKbokstaver?

Endret av kjærligbåttur
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du faktisk leser det jeg skriver så prøver jeg å si at dårlig kvinnesyn ikke er et problem her i vesten. Du vil jo helst ikke snakke om det. Du vil heller snakke om fæle menn her som styrer alt og undertrykker vestlige kvinner, ved å si at gutter skal ha blå og jenter rosa.

Da blir det for dumt å kjempe for feminisme her, forstår du det? Eller trenger du BLOKKbokstaver?

Et dårlig kvinnesyn er et problem i hele verden. Om det er EN person i ett eller annet land i verden som har et dårlig kvinnesyn så er det fortsatt et problem. Men du bryr deg sikkert ikke om noe annet enn det som skjer i ditt eget land.

Du prøver til og med å gjøre voldtekt til et ikke-problem. Om du blir voldtatt en dag er jeg svært interessert å høre om du fortsatt ikke synes det er et problem. For du må tydeligvis oppleve ting før du forstår at det er et problem.

Anonymous poster hash: e6c83...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnslemlestelse av kvinner er ikke et muslimsk problem.

Joda, det finnes rike kvinner i andre deler av verden også, men svært få sammenlignet med rike menn i Vesten.

Tvangsekteskap kommer i flere ikke- muslimske kulturer. Abort er ulovlig i mange ikke- muslimske land.Ikke-muslimske menn begår også voldtekt, og det er fortsatt et stort problem.

0 myter knust, prøv igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra truffet! Feminismen har for lengst utspilt sin rolle i det vestlige sammfunnet! Ser ned på feminister, kunne aldri tenke med å vli venn med et så trangsynt og diskriminerende menneske.



Anonymous poster hash: e3deb...c86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnslemlestelse av kvinner er ikke et muslimsk problem.

Joda, det finnes rike kvinner i andre deler av verden også, men svært få sammenlignet med rike menn i Vesten.

Tvangsekteskap kommer i flere ikke- muslimske kulturer. Abort er ulovlig i mange ikke- muslimske land.Ikke-muslimske menn begår også voldtekt, og det er fortsatt et stort problem.

0 myter knust, prøv igjen.

Du tror fortsatt etter alt jeg skrev, at kvinner i vesten blir diskriminert pga kjønn? Det er ikke noe kjønnsdiskriminering i vesten, get over it...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feiga du ut TS? :P

Anonymous poster hash: e6c83...3a7

Ja, dette ble litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lederen i NHO er en kvinne.

Lederen i LO er en kvinne.

Lederen i landets nest største regjeringsparti og finansminister er siv jensen.

Lederen i landets største regjeringsparti og statsmininster er en kvinne.

Siv jensen og tre kvinner danner firerbanden som styrer norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Se for deg hun her lese denne tråden :fnise: :fnise:

Jeg klarte hele 31 sekunder av dette motbydelige kvinnemenneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Det er faktisk et muslimsk problem,

(Jaha? Hvor? Hele verden? Europeere totalt er 9% av verdensbefolkningen, og det er slik resten av verden ødelegger statistikken, jeg kan garantere deg at den ene prosenten av verdens eiendom som er eid av kvinner er fra Vesten.)

(De fleste siviliserte land i verden ( Vesten + et par andre land er det helt 100% lovlig å ta abort, så resten av verden vil igjen dra ned snittet. Med andre ord muslimske land...)

.....Igjen er dette et problem som den muslimske delen av verden er 100% ansvarlige for. Ikke lyv til deg selv, alle kulturer er ikke like, ...........muslimsk kultur

Ja, Her knuste jeg alle vestlige feminister, ikke noe spørsmål engang jeg dominerte feminister i denne tråden totalt dominert. :)

NB; Jeg støtter fortsatt ikke-vestlige feminister, for dem har faktisk noe å klage over...

Sjelden men likefullt et alldeles prakteksemplar på en tråd der overskrifta har et budskap og startinnlegget fraviker så det ikke bare er pinlig, usant, fordummende eller patetisk - men også til å le/gråte av (stryk det som ikke passer)

Neste gang - vær ærlig med oss (og deg selv) og skru sammen en "derfor misliker jeg muslimer" - tråd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...