Gå til innhold

Usikker på han, og kroppen min.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, enda en av disse kropps-trådene, men jeg har forfalt. Noe så jævlig. Etter jeg fikk mine 2 barn på 1,5 år har jeg noen kilo til overs her og der. Jeg er ikke like stram som jeg en gang var, og ja, jeg har strekkmerker. Og jeg trener hver dag, men magen kan desverre ikke fikses uten kirurgi pga delte magemuskler og overflødig hud.

Etter det ble slutt med barnefar, så har jeg rotet litt med en annen mann. Vi er gode venner, med veldig gode fordeler. Noe som passer oss begge midt i blinken. Men jeg er så forbanna usikker på kroppen min rundt han. Jeg sliter nesten med å ha lyset på mens vi har sex, og når han f.eks støtter seg med hendene på hoftene/magen min konsentrerer jeg meg mer om det enn selve sexen.

Han er skikkelig tynn også, så jeg tørr ikke ri han heller. Har skikkelige komplekser. Alle settinger hvor han ser meg naken er forferdelig ukomfortable. Mens jeg blir kjempe selvsikker med en gang klærne er på igjen.

Han sier han vil prøve ditt og datt, og jeg er jo enig. Jeg vil jo gjerne jeg også. Men det er ikke noe kjekt når jeg vet at jeg ikke klarer å tenke nytelse, kun hvordan jeg ser tynnest mulig ut. Jeg har jo ikke lyst å bryte det med han heller.. Noen gode råd som kan få hjernen min på andre tanker?

Anonymous poster hash: 5ccce...6ff
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å være usikker på kropp vil jeg si at er noe som er mer eller mindre normalt, uansett hvordan man ser ut. Som du sier, så har dere hatt sex og han ønsker å prøve ut forskjellige ting. Om jeg kunne fått barn, hadde jeg ikke tenkt over hvordan magen ble seende ut, men at jeg har "bevis" og er heldig som har fått muligheten til å bli mamma (alle har ulike tanker, men jeg er steril og hadde byttet med din situasjon any day!).

Slik du beskriver det virker det ikke som om dette er noe han tenker på når dere har sex, og jeg tror dette er noe som ligger i tankene dine. Hvordan du ser deg selv i forhold til hvordan du så ut før, er noe jeg anbefaler deg å legge vekk. Kvinnekroppen endrer seg med alderen, og mange ser seg selv ut fra hvordan de så ut når de f-eks var 18 år når de blir 30. Jeg gjorde også det, og skulle ønske jeg kunne se ut som jeg gjorde.

Tanker kan være en skummel ting. Gir du det mye plass, blir det for deg en realitet som er vanskelig å komme vekk fra. Vær stolt av kroppen din, og nyt sex med han. Å være selvsikker er noe en mann elsker med kvinner, så jeg anbefaler deg å tre ut av boksen i en av aktene, og se hvordan dette påvirker tankene dine. Gjerne gjør noe "ekstraordinært" hvor du har kontroll og se hvordan han reagerer på at du ikke er ukomfortabel. Både du og han vil garantert få en fantastisk opplevelse av det. Og igjen, vær stolt av kroppen din, du har fått barn og er fra mitt perspektiv en utrolig heldig kvinne med "seierkropp"!!

Anonymous poster hash: 2f887...a92
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Leit å høre at du ikke kan få barn, og jeg forstår veldig godt at du kunne ønsket deg min situasjon. Jeg er selvfølgelig stolt av kroppen min, og hva den har fått til! Absolutt. Men denne mannen er dog barnløs, og har ikke sett en kropp forandre seg gjennom en gravditet og etter fødsel. Føler meg så svær og fæl. Men ja, han har jo allerede hatt sex med meg i over 1 år. Men føler likevel ikke at han har "sett" meg, siden jeg vil ha lyset av, eller sjuler meg. Men tusen takk for fint svar! :)

TS

Skrevet

Kjære TS. Du er fin som du er! Jeg tviler på at denne mannen hadde holdt på med deg om han fant deg frastøtende... Det står respekt av å føde barn, og jeg vil tro de fleste oppegående menn tenker at fødsel gjør noe med kroppen til ei kvinne :)

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Ja, enda en av disse kropps-trådene, men jeg har forfalt. Noe så jævlig. Etter jeg fikk mine 2 barn på 1,5 år har jeg noen kilo til overs her og der. Jeg er ikke like stram som jeg en gang var, og ja, jeg har strekkmerker. Og jeg trener hver dag, men magen kan desverre ikke fikses uten kirurgi pga delte magemuskler og overflødig hud.

Etter det ble slutt med barnefar, så har jeg rotet litt med en annen mann. Vi er gode venner, med veldig gode fordeler. Noe som passer oss begge midt i blinken. Men jeg er så forbanna usikker på kroppen min rundt han. Jeg sliter nesten med å ha lyset på mens vi har sex, og når han f.eks støtter seg med hendene på hoftene/magen min konsentrerer jeg meg mer om det enn selve sexen.

Han er skikkelig tynn også, så jeg tørr ikke ri han heller. Har skikkelige komplekser. Alle settinger hvor han ser meg naken er forferdelig ukomfortable. Mens jeg blir kjempe selvsikker med en gang klærne er på igjen.

Han sier han vil prøve ditt og datt, og jeg er jo enig. Jeg vil jo gjerne jeg også. Men det er ikke noe kjekt når jeg vet at jeg ikke klarer å tenke nytelse, kun hvordan jeg ser tynnest mulig ut. Jeg har jo ikke lyst å bryte det med han heller.. Noen gode råd som kan få hjernen min på andre tanker?

Å kjære deg.....Hvis du bare visste hvor MYE han gir blaffen i allt dette du er usikker på, så ville du fått forsterket nytelsen din x100

Du vet...det er nok en grunn til at han vil pule med deg støtt og stadig ;) Jeg tipper årsaken er at han tenner på deg og liker å kose seg sammen med deg....Det du sliter med er bare mentalt, så det er vanskelig å gi råd til hvordan du kan fjerne de sperrene, men du bør iallefall vite at de såkalte "skavankene" du har komplekser for, ikke engang er på radaren hans. Han får pule med en dame han liker veldig godt. Han har det aldeles ypperlig :)

Endret av HarryDotter
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører hva dere sier, og skal prøve å høre på dere!! :) Av og til tenker jeg bare at han puler på meg, fordi han ikke orker å begynne på "nytt" med noen andre. Han er ikke av typen som har ONS. Men skal prøve å høre på dere, og glemme alt neste gang og kun fokusere på han og sexen!

TS

Gjest Mythic
Skrevet

Nå skal jeg fortelle deg en ting som du skal huske på hver gang du har sex. Det som tenner en mann mer enn noe, er en dame som virkelig nyter han og som driter i hvordan hun selv ser ut. Ei som lar seg rive med og viser med hele seg at sex med han er deilig.

Du skal late som du er den deiligste dama som finnes, og glemme alle komplekser du har. Denne mannen tenner på deg, vil ha sex med deg, og synes garantert at du er deilig. Slutt å la dumme tanker ødelegge noe flott.

Skrevet

Nå skal jeg fortelle deg en ting som du skal huske på hver gang du har sex. Det som tenner en mann mer enn noe, er en dame som virkelig nyter han og som driter i hvordan hun selv ser ut. Ei som lar seg rive med og viser med hele seg at sex med han er deilig.

Du skal late som du er den deiligste dama som finnes, og glemme alle komplekser du har. Denne mannen tenner på deg, vil ha sex med deg, og synes garantert at du er deilig. Slutt å la dumme tanker ødelegge noe flott.

Hør-hør, en dame som har skjønt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...