AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Etter å ha tenkt på sex hele dagen etter en stund tørke og endelig kom hjem fra jobb med store forhåpninger til sex med mannen. Jeg sitter på topp og mannen sier at nå er det lenge siden og kjører på, det varte vel knapt fem minutter før han kom... Så der satt jeg, snurt. Oppgitt over egofaktene. Det hele ender med at han blir sur... Jeg la vel for mye i det, og forhåpningene var vél over evne.... Blir vel senke forventningene og ta det hele som en bonus 😉Anonymous poster hash: 078da...966
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #2 Skrevet 7. april 2015 Fem minutter er faktisk over gjennom snittlig lengde for et samleie. Det er ikke hans feil at han sliter med det du mener er for tidlig sædavgang. Tips: Ta det opp med mannen i stedet for KG? Anonymous poster hash: 9909c...d53
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #4 Skrevet 7. april 2015 Etter å ha tenkt på sex hele dagen etter en stund tørke og endelig kom hjem fra jobb med store forhåpninger til sex med mannen. Jeg sitter på topp og mannen sier at nå er det lenge siden og kjører på, det varte vel knapt fem minutter før han kom... Så der satt jeg, snurt. Oppgitt over egofaktene. Det hele ender med at han blir sur... Jeg la vel for mye i det, og forhåpningene var vél over evne.... Blir vel senke forventningene og ta det hele som en bonus 😉Anonymous poster hash: 078da...966 Kanskje du skal gi han fitte litt oftere da vet du. Dette er din egen feil.Anonymous poster hash: c087b...9a0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Han har vel andre kroppsdeler enn penis han kan tilfredsstille deg med? Å bli sur på ham for at han kommer for tidlig er bare tull. Det er ikke alltid noe man kan noe for. Få ham heller til å slikke eller fingre deg før/etter han har kommet. Eller ta ansvar for egen nytelse og ordne deg selv. Anonymous poster hash: 2ed57...a30 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Kanskje du skal gi han fitte litt oftere da vet du. Dette er din egen feil.Anonymous poster hash: c087b...9a0 Hun sier jo at hun vil ha sex ofte, men at mannen ikke vil. Anonymous poster hash: 9909c...d53 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #7 Skrevet 7. april 2015 Etter å ha tenkt på sex hele dagen etter en stund tørke og endelig kom hjem fra jobb med store forhåpninger til sex med mannen. Jeg sitter på topp og mannen sier at nå er det lenge siden og kjører på, det varte vel knapt fem minutter før han kom... Så der satt jeg, snurt. Oppgitt over egofaktene. Det hele ender med at han blir sur... Jeg la vel for mye i det, og forhåpningene var vél over evne.... Blir vel senke forventningene og ta det hele som en bonus 😉Anonymous poster hash: 078da...966 Ikke engang her skriver du hba du forventet. Er du sikker på at du kommmuniserer dine forventninger og hva du vil ha til din mann bra nok? Jeg skjønner fortsatt ikke hva du ble skuffet over.Anonymous poster hash: 66996...ff2
Timza Skrevet 7. april 2015 #8 Skrevet 7. april 2015 Jeg regner med at han blir sur hver gang du ikke klarer å komme på 5 minutter også? Det er isåfall like tåpelig og urimelig som å bli sur for 5 minutter med samleie etter en lengre pause rundt sex. Hadde du taklet det på en annen måte, så kunne du nok ha fått fingrene eller tunga. Eventuelt forventer du vell at han kan lese tankene dine ettersom han automatisk skal forstå forventningene dine? 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #9 Skrevet 7. april 2015 Mange kvinner er veldig dårlige til å snakke med mennene sine. Men de babler i vei til venninnene sine. Rart. Anonymous poster hash: 9909c...d53 1
MarianneE Skrevet 7. april 2015 #10 Skrevet 7. april 2015 Herregud, ta det som et kompliment: Han var så tent på deg at han klarte ikke å holde tilbake lengre. Dette er da virkelig en bagatell, TS!
peppermyntete Skrevet 7. april 2015 #11 Skrevet 7. april 2015 Ego?? Jeg hadde heller ikke tatt meg bryet med å tilfredsstille noen som ble sur når jeg kom. Dere kunne jo tatt en ny runde om litt? Eller du kunne spurt om han ikke ville hjelpe deg i mål også. Å bli sur hjelper da ingen, det vil heller gjøre problemene mellom dere større.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #12 Skrevet 7. april 2015 Hun sier jo at hun vil ha sex ofte, men at mannen ikke vil. Anonymous poster hash: 9909c...d53 Nei hun sa etter å ha tenkt på sex hele dagen etter en tids tørke!Anonymous poster hash: c087b...9a0
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #13 Skrevet 7. april 2015 Tøm å rømm er det beste;)Anonymous poster hash: 21efb...f3f
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #14 Skrevet 7. april 2015 Kjør på med runde nummer to etter at han har fått hvilt seg litt. Litt kyssing og kos i noen minutter fungerer som oftest her før han er klar igjen.Anonymous poster hash: a7dc7...9b0
Gjest HarryDotter Skrevet 8. april 2015 #15 Skrevet 8. april 2015 Er ikke ofte jeg beskylder folk for å trolle, men kan dette her være reelt da?? ...Jeg mener....Hun mener HAN er ego fordi han tenner så hardt på henne og kommer etter 5 minutter (Som faktisk er fint innenfor gjennomsnitt for friske menn) Og atpåtil blir hun sur på han for det og forventer at han skal sitte der å unnskylde seg, for så å legge seg flat og få henne i mål? OH MY GOD. Dette er jo totalt bakvendtland! Det finnes ikke rart at så mange par sliter idag dersom dette er en vanlig faktor for problemer i forholdet.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2015 #16 Skrevet 8. april 2015 Skjerp deg. Den med Ego-fakter her er deg, TS. Du sier du plasserte deg på topp og dere bare kjørte på, da er 5 min innafor. Om du vil ha noe annet, burde du heller legge opp til noe mer før/etter. Litt mer "omsorg" etterpå er jo alltids en mulighet (om du ikke hadde vært sur), evt en runde nr 2? Anonymous poster hash: ecdba...594
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå