Gå til innhold

Kraftig araknafobi


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... kom nettopp hjem og har fått en gigantisk edderkopp på veggen. Og da mener jeg gigantisk, jeg aner ikke hva jeg skal sammenligne den med men det er av den typen som oppholder seg for det meste ute og som man sjeldent ser i hus. Den er regelrett gigantisk.

Jeg har full panikk og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg greier ikke roe meg ned og har INGEN som kan komme å ta den for meg, ikke før i morgen formiddag. Ja, jeg kan bare knuse den med et magasin eller spraye den med hårspray men jeg skulle virkelig ønske det var så enkelt. Jeg vil ikke være 2 meter nære den, jeg ser forøvrig den ikke nå, den har gått bakom en list noe som gjør saken enda verre.

Jeg gråter og gråter og gråter og greier knapt puste, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tør ikke sette meg i bilen og kjøre til foreldrene mine heller da jeg ikke tør gå utenfor leiligheten da jeg vet der er flere, men jeg så ikke noen nå i sted. Føler de er OVER ALT, er ikke så lenge siden det var en på soverommet mitt. Har ikke sjekket soverommet mitt men skal ikke forundre meg at det er en der også. Har sånn panikk fy faen. Hva skal jeg gjøre... :'(



Anonymous poster hash: b605a...1a6
Videoannonse
Annonse
Gjest imperio
Skrevet

Hva med støvsuger? Funker det? Har det samme for veps, jeg hyler og gråter til noen kommer å tar den. Klarer ikke å være i samme rom som den, om sommeren tørr jeg nesten ikke gå ut om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

... kom nettopp hjem og har fått en gigantisk edderkopp på veggen. Og da mener jeg gigantisk, jeg aner ikke hva jeg skal sammenligne den med men det er av den typen som oppholder seg for det meste ute og som man sjeldent ser i hus. Den er regelrett gigantisk.

Jeg har full panikk og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, jeg greier ikke roe meg ned og har INGEN som kan komme å ta den for meg, ikke før i morgen formiddag. Ja, jeg kan bare knuse den med et magasin eller spraye den med hårspray men jeg skulle virkelig ønske det var så enkelt. Jeg vil ikke være 2 meter nære den, jeg ser forøvrig den ikke nå, den har gått bakom en list noe som gjør saken enda verre.

Jeg gråter og gråter og gråter og greier knapt puste, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg tør ikke sette meg i bilen og kjøre til foreldrene mine heller da jeg ikke tør gå utenfor leiligheten da jeg vet der er flere, men jeg så ikke noen nå i sted. Føler de er OVER ALT, er ikke så lenge siden det var en på soverommet mitt. Har ikke sjekket soverommet mitt men skal ikke forundre meg at det er en der også. Har sånn panikk fy faen. Hva skal jeg gjøre... :'(

Anonymous poster hash: b605a...1a6

Vel, imorgen tidlig ringer du fastlegen og setter opp time. Seriøst, du trenger psykologhjelp.

Når du ikke engang klarer å gå ut døra, får du heller vente til dagen gryr. Eller ringe noen som kan støvsuge for deg?

Anonymous poster hash: 591de...201

AnonymBruker
Skrevet

Vell, jeg greide ikke ta den og lot den være. Jeg så at den hadde krøpet inni ene lista på altandøren og der var den når jeg gikk å la meg. Jeg var så utmattet psykisk at jeg sovnet med en gang og våknet for ikke så lenge siden, da gikk jeg rett inn på stua og turte faktisk å nærme meg altandøren litt, for så å se at den ikke er der lenger..

Jeg har ikke panikk nå, for nå vet jeg ikke hvor den er og det er samtidig litt befriende, problemet er bare at nå vet jeg den er her på stua men hvor aner jeg ikke. Jeg tror nesten den er i lista på døra enda, kan jo godt hende den har vært der LENGE og jeg bare ikke har sett den. Den er enorm, det er av den typen som er stor, tykk og svart. Den var skikkelig feit for å si det sånn. Det ser ut som den typen som bare henger utenfor vinduene og aldri kommer inn, men denne har visst hatt det litt kaldt i vinter og fant ut at den skulle komme inn i varmen til meg!!!

Jeg sitter i stua nå og sitter forøvrig bare å glor på altandøra for å se om den kommer frem, selv om det egentlig er lost case, jeg tror ikke jeg får se den igjen. Jeg har også gardiner på altandøren, jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare det men det er slike tynne tråder som henger ned så det er litt vanskelig å se etter den også. Jeg tør ikke ta den med støvsugeren da jeg er overbevist om at den ikke dør og vil komme ut av støvsugeren igjen, eller at den vil legge egg inni posen slik at det kommer enda flere.. Jeg turte ikke i natt å spraye hårspray på den for da kom den til å bevege seg mye, kjempe fort, og det freaker meg totalt ut, og da måtte jeg også ha nærmet meg den og da innbiller jeg meg fort at den går på meg og hopper/flyr etter meg osv.

At noe av dette er logisk vet jeg egentlig ikke at det er, men med min frykt er det umulig å tenke logikk. Jeg greide å roe meg i går kveld ved å tenke på at den bare vil ha fred, den vil ikke gjøre meg noe, den er mer redd enn meg osv. og det fungerte sånn sett, jeg sovnet jo og har sovet godt i natt. Nå er jeg bare redd for når den kommer til syne igjen for jeg tror ikke jeg greier å ta den da heller, og som sagt har jeg ingen som kan ta den for meg. Skulle ønske jeg hadde venner nå, haha..



Anonymous poster hash: b605a...1a6
AnonymBruker
Skrevet
Skulle ønske jeg hadde venner nå, haha..

Er du riktig heldig bor det noen KG brukere i nærheten av deg som kan tenke seg å stikke innom en tur for å fjerne edderkoppen. Jeg mener selvsagt ikke du skal legg ut adressen, men kanskje fylket/ kommunen og se hva som skjer?

Folk har jo fått hjelp her før :)

Anonymous poster hash: 12a51...71e

Skrevet

du gjorde lurt i å ikke støvsuge den. de kan legge egg i støvsugerposen pg krype ut igjen. isåfall må du kasta posen med en gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...