JohnHamish Skrevet 7. april 2015 #1 Skrevet 7. april 2015 Har hatt problemer med magen i masse år. Har nesten alltid løs mage. Har fibromyalgi og melke intoleranse. Men virke som mitt problem e veldig psykisk. Må alltid vite kor nærmeste toalett e, og om det e ledig. E en times kjøring til jobb og av og til e det tortur. Tenke eg for mye på å ha ondt i magen, så virke det som eg får det. Kan være helt fin, må ikke på do. Så går svigerbror på do og blir sittande der i en halv time og eg må så på do at eg nesten vurdere å renne ut i hagen. Har også en fobi mot å gå på do der det er glippe i døra og det virker som det høres godt. Tatt meg mange måneder før eg ble komfortabel med å gå på do uten å holde meg til eg ikke klarte lengre her eg bor no. Vet at alle går på do, er naturlig osv osv. Men eg hate å gå på do når andre høre det, e det verste eg vet
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #3 Skrevet 7. april 2015 1) Skriv bokmål eller nynorsk, ikke dialekt (les reglene) 2) Hva lurer du egentlig på? Anonymous poster hash: 5e5ab...a0a
JohnHamish Skrevet 7. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2015 Om det er mange som har problemer med det eller om det bare er jeg som er unik.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #5 Skrevet 7. april 2015 Jeg har akkurat de samme problemene. Ikke noe gøy i det hele tatt. Følte jeg hadde prøvd al helt til jeg ble anbefalt å gå til en akupunktør. Akupunktur har fungert veldig bra på meg, magen har blitt mye bedre. Verdt å teste ut Anonymous poster hash: 6d3e3...b78
AnonymBruker Skrevet 7. april 2015 #6 Skrevet 7. april 2015 Virker som om det er en sterk psykisk faktor her, ja. Er nok mageproblemer i grunn, men angsten din kan trigge diare og løs mage, gjøre det verre enn det ellers ville vært. Har du angst om andre ting eller i andre situasjoner? Enten må du sakte lære deg å eksponere deg for det du er redd for og se at det går bra. Kanskje begynne å meditere og prøve å akseptere frykten og bearbeide den. Kjenn på den. Dersom det er ille nok hadde du kanskje fått hjelp av å gå til psykolog? Dersom det er en sterk psykisk faktor involvert, så kan du alltids prøve akupunktur. Anonymous poster hash: 676b5...c06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå