1Cecilie Skrevet 6. april 2015 #1 Skrevet 6. april 2015 Hei! Jeg går på Diane p-piller, og har nå min første pillefrie uke siden jeg begynte. Jeg skulle egentlig fått mensen denne uken, men den kom aldri? Graviditet er ikke en årsak, bare sånn for å få det klart Noen som vet litt om det er normalt osv?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #2 Skrevet 6. april 2015 når tok du siste pillen? jeg pleier å få mensen på dag 5 eller 6 i den pillefrie uka. Anonymous poster hash: 002e3...efb
Dolly-Duck Skrevet 6. april 2015 #3 Skrevet 6. april 2015 I begynnelsen er blødningene uregelmessige for noen, det går seg til etter en liten stund som regel:)
1Cecilie Skrevet 6. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2015 Okey! Tusen takk for svar! Men hvis du AnonymBruker pleier å få den på 5/6 dag, så tar du fortsatt pillen den 7.ende dagen eller? Vil ikke gjøre noe feil!
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #5 Skrevet 6. april 2015 Varierer veldig hos meg, men har aldri opplevd å ikke få mensen i pillefri uke. Har gått på p-piller i seks måneder. Enten får jeg det på dag 1 eller så kan jeg også få det på dag 3 eller 4 Anonymous poster hash: e1805...dd2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2015 #6 Skrevet 6. april 2015 Okey! Tusen takk for svar! Men hvis du AnonymBruker pleier å få den på 5/6 dag, så tar du fortsatt pillen den 7.ende dagen eller? Vil ikke gjøre noe feil! Tar ny pille den 8. dagen Man har 7 pillefrie dager, så man starter med nytt brett den 8. dagen Anonymous poster hash: 002e3...efb
1Cecilie Skrevet 6. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2015 Tar ny pille den 8. dagen Man har 7 pillefrie dager, så man starter med nytt brett den 8. dagen Anonymous poster hash: 002e3...efb Åja!! Tusen takk for hjelpen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå