Gå til innhold

Hvordan introdusere en fetisj for partner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei kvinner og menn på KG!

Utenom fetisj forumer (er ikke interessert i nett treff), hvordan kan man introdusere en fetisj for en FF eller partner eller tiltrekke en person med din type fetisj?

For eksempel det å bli bæsjet på osv kan jo skremme dem langt langt vekk,
men om man liker å være underdanig, krype på gulvet mens han ser på, bli holdt for munnen når man skriker ol. hvordan ville dere introdusert dette i porsjoner som ikke får partneren redd? Underdanig er jo normalt vet jeg men det å krabbe på gulvet naken, kanskje til og med for en fremmed som man får penger av, er jo litt utenfor det jeg ser for meg er akseptabelt hos "alle".

Del gjerne deres egne historier om også andre fetisjer dere introdusere med suksess - eller tragedie for en dere lå/ligger med!

Anonymous poster hash: 56220...a43
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja. Hvis jeg tolker innlegget ditt riktig så er du på jakt etter en relasjon som inneholder fetisjen din.

Det er vel ingen enkel sannhet her, men så tidlig som mulig vil være et godt råd.

Da er ikke katastrofen så stor hvis partneren din ikke deler dette og det avsluttes.

Er det litt sære ting du er ute etter kan det jo fort bli noen bomskudd.

Kanskje skrive litt i tinder profilen om dette... :plystre:

Endret av Uredd
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom min(e) fetish(er) er viktig for min sex og tenning for meg blir dette tatt opp omtrent med en gang jeg har dialog med noen på nett. Står forsåvidt i eventuelle kontaktinnlegg også. Mine fetisher er typer av klesplagg, men jeg tenner mest på om partneren også finner en form for tenning i de samme klærne, og gjerne har på lignende klær selv. Om sexpartneren tar på slike klær men ikke tenner på det blir det OK sex for meg, men ikke helt det samme.

Om du må leve ut hele eller deler av fetishen for å få den sexopplevelsen du ønsker bør du gi beskjed om det med en gang. Om du har en kjæreste eller en du ønsker å ha et langvarig forhold til bør du kanskje gå mer stille i dørene. I forhold har min fetish hatt mindre å si enn i rene sextreff. Har vært sammen med en som aksepterte den men ikke deltok selv, en som deltok selv og hadde lignende fetish, og to som hadde noe likheter men hvor det utviklet seg i helt forskjellige retninger mellom oss.

Anonymous poster hash: 5bd8c...a3b
AnonymBruker
Skrevet

Hei kvinner og menn på KG!

Utenom fetisj forumer (er ikke interessert i nett treff), hvordan kan man introdusere en fetisj for en FF eller partner eller tiltrekke en person med din type fetisj?

For eksempel det å bli bæsjet på osv kan jo skremme dem langt langt vekk,

men om man liker å være underdanig, krype på gulvet mens han ser på, bli holdt for munnen når man skriker ol. hvordan ville dere introdusert dette i porsjoner som ikke får partneren redd? Underdanig er jo normalt vet jeg men det å krabbe på gulvet naken, kanskje til og med for en fremmed som man får penger av, er jo litt utenfor det jeg ser for meg er akseptabelt hos "alle".

Anonymous poster hash: 56220...a43

Menn nok er langt mer eksperimentelle når det gjelder dette så du har om ikke annet rett kjønn. ;) Når det gjelder introdusering av slike fantasier, som du kanskje har lyst til å realisere, så bør du går varsomt frem. Min erfaring (som dominant) er at det primært er på nett man kan treffe likesinnede. Har man en sær fetish så er jo sannsynligheten liten for at akkurat han du traff på seminaret, på byen eller på festen de samme preferansene.

Anonymous poster hash: 0f731...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...